"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Son günlerde yoğun bir şekilde reklamı yapılan temizlik ürünü "Kosla Oxi Action Vanish Max" biraz fazla olmaya başladı. İlk çıktığında sadece Kosla olarak tanıtılan mucize ürün artık uzaya uzaya bu ismi aldı. Bakkala gidip bana bir tane "Kosla Oxi Action Vanish Max" demek yerine bana "Vim" ver demek daha mantıklı.

Ar-Ge'de çalışanlar bunu düşünmeleri gerekli. Bu ismi uzatmanın anlamı yok. Bu ürün ne yaparsa yapsın adı sadece "Kosla" olarak kalacak. Ama bu hikaye uzayacaksa ben yardımcı olmak istiyorum:

Kosla Oxi Action Maxi Mükemmel Heryeri Temizler Siler Kirler Gider Vanish Max"

Ben Hastayım | CELLMANN

Yorumlar

  1. isim ne kadar uzun olursa tüketicide inandırıcılık okadar artıyor mu ?

    biz neyse de bu ürünlere etiket yazan esnafın hali ne olacak düşünsenize bir ürün için yazdıkları etiket tüm reyonu kaplar hale gelecek bu şekilde:)

    YanıtlaSil
  2. bu güne kadar memnun olduğum vanish kosladan artık değilim beyaz yapıcağına gri yapıyor ürünün kalitesinin bozulduğuna inanıyorum artık kullanmakta istemiyorum

    YanıtlaSil
  3. KOSLA OKADARDA MÜKEMMEL DEĞİL YAĞ LEKESİ VARDI ELBİSEMDE ONLARIN DEDİĞİ GİBİ DİREK KUMAŞIN USTÜNE DÖKTÜM VE SUNUÇMU CAMAŞIR SUYUNDAN BETER OLDU DİREK USTUNE DÖKTÜGÜM İÇİN ELBİSEMDE DELİK BİLE OLDU TÜM KUMAŞLAR İÇİN UYGUN DEĞİL
    KULANIRKEN BİDAHA DÜŞÜNÜN

    YanıtlaSil
  4. KOSLA DEDİNİZ REKLAM DEDİNİZ LEKE ÇIKARICI DEDİNİZ BİZDE İNANDIK YOK CANIMIZDAN DÜNYANIN PARASINI VERDİK AMA HİÇTE ÖYLE DEĞİL DAHASI GÖMLEKLERDEN OLDUK BUNUN HESABINI ÖBÜR DÜNYADA NASIL VERECEKSİNİZ REKLAM YAPTIĞINIZ GİBİ ÇIKIP ÖZÜR DİLEYİN Kİ BELKİ AFFEDERİZ...

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle tamamen yalan allah cezasını versin insanlaı o reklanmlarla kandıranların söylediklerinden çok daha normal basit b lekeyi bile çıkarmadı bi de biton para

    YanıtlaSil
  6. reklamları dikkatli izleyin. ayakkabıyı suyun içine soktuğu miktara dikkat edin.sonra da çıkarttığında lekenin çıktığı yere..

    ayakkabıyı nerdeyse komple sokuyor.ama komple beyazlarken suyun içine değen iç taban nedense halen daha lekeli... ya ben yanlış gördüm.yada hersey ortada.

    YanıtlaSil
  7. Kosla reklamlarından artık gerçekten bıkkınlık geldi. Annem Kosla reklamı çıkınca hemen kanal değiştiriyor, reklam bitene kadar başka kanalları dolaşıyoruz. Anlamıyorum, zaten bu ürünü alan alır almayan ise bu reklam yoğunluğu yüzünden alacağı varsa da almaz. Nedir bu kadar sık reklam yapma mantığı anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  8. ben yetkililere sesleniyorum bu üründen memnun değilim oğlumun yaka ve kol ağızındaki kirleri ve lekeleri kesinlikle çıkarmıyor reklamların aksine keşke yetkili biri gelsede denesek birlikte titiz bir emekli memur olarak temizliğe özen gösterdiğim için bu pahalı ürünü kullanıyorum ama yazık ki hiç faydasını görmedim ilğililere sesimi duyura bilsem keşke

    YanıtlaSil
  9. Ben insanların nasıl olurda kosla dökülmüş suyun içine çamaşırları şöyle bir batırıp çıkarmakla lekelerin çıktığına inanabildiklerini anlamış değilim. Domestos hijyenik leke çıkarıcı hiç olmazsa çamaşırları yüzde yüz hijyen yapıyor, lekeleri de kosla'dan daha iyi çıkardığı kesin. Reklamları bile daha güzel ve anlamlı.

    YanıtlaSil
  10. ben de bir kaş defa kullandım ama hiç iyi bir sonuç alamadım. reklamlardaki gibi suya batırıp tertemiz çıkartmak değil beklediğim ama işe yaramıyor memnun kalmadım paranız iade olayı nasıl oluyor acaba onu denesem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. verdikleri telefon numarasını aradığında çalmıyor bile bağlantı kesildi diyor direk şerefsiz bunlar

      Sil
  11. ya böyle bişey olamaz insan bu şekilda nasıl kandırılır ya yok böyle bi leke çıkarma olayı lekeler olduğu gibi duruyo .Siz ev kadınlarını aptal yerinemi koyuyosunuz acaba .İNANAIN lekeler olduğu gibi duruyo. lütfen o reklamları kesin çok komik oluyo

    YanıtlaSil
  12. izmir
    kosla adı altında insanları kandırıyorlar hiç bir şekilde leke çıkartmıyor koslanız hiç birşeye yaramıyor para tuzakları televizyonlarda insanları kandırmalarına yardımcı oluyor

    YanıtlaSil
  13. Bu yazılanları okuyunca şok oldum :S bu zmana kadar hiç bir lekemde sorun yaşamadım. acaba kullanım hatası mı yapılmış bilemedim. Belki işinizie yarar diyeb söylüyorum ben önce lekeye döküyorum ve sonra da o haliyle makineye atıyorum ve deterjan bölümğne de biraz ekliyorum ve çıakrdığımda lekenin yerini bile göremiyorum. Hatta bu yöntemle dünyanın parasını verdiğim montumu kurtardım hem de 10 lira ödeyerek. monta verdiğim paranbın yanında solda sıfır kalıcağı için fiyat bence çok uygun burada ne kadarlık iş yaptığı önemli bence.
    Domestosu da denedim yanlış anlaşılmasın ama tuvalete de döktüğüm bir markayı onca para werdiğim elbiselerime dökmek mantıksız gelmişti zatenn ve mahvetti kazağımı o da bneim için sondu. Ama ben koslayı her yıkamada şiddetle öneririmm, bence çok işe yarıyor doğru kullanıldığında...

    YanıtlaSil
  14. bu vanish kosla halı reklamı sinirimizi bozuyor tam yemekteyken,kahvaltıdayken çıkıp çürümüş böcek,kıl,artığı bilmem ne diyor yeter artık bu iğrençlik ya Allah cezanızı versin sizin mide bulandırıcı iğrenç bir reklam..................

    YanıtlaSil
  15. koslayı bende beyaz aldığım koltuk kılıflarında denedim denedim denedim ama boşuna koltuk kılıflarım artık leke desenli temizlikçiye götürdüm bu çalışmalardan sonra bizim yapacağımız bi şey yok dediler.kutuların üstünde yazan, reklamlarda gösterdikleri her yolu uyguladım . kumaşın deseni bu olsaydı çoktan solmuş yok olmuştu. ben titiz bir hanımım çoçuklarım 23 ve 21 yaşlarında kötü kulanmam lekeyi bekletmem ama olmuyor eşimle birbirimize düştük. ben küçük bir memurum iki yılda bir mobilya değişemem bu maduriyetimi kim giderebilir. şikayetlerimi alışveriş yerlerinde sözlü dile getirdim olmadı .söz uçar yazı kalır deyip mail atayım dedim. kim sorumlu benim gibi her kes kandırılmasın lütfen.madur oldum edildim sorumlular duysun bir memur maaşıyla bir sürü para ödeyip aldığım koltuklarımı hiç sevmediğim halde örtü ile kullanıyorum. sesimi yetkililer duysun lütfen madur edildim.KOSLA............................

    YanıtlaSil
  16. BETÜL DİKMEN16 Temmuz 2011 14:50

    ben izmirden betül dikmen.2,5 yaşında bir kızım var kızımın kıyafetlerindeki lekeleri çıkarmak için bu ürünü kullanmaya başladım.ama şu anda gerek kalmadı çünkü kızımın GİYECEK KIYAFETİ KALMADI.ÇOK SİNİRLİYİM ŞU ANDA ÇAMAŞIRLARI ACAYİP BİR ŞEKİLDE PARÇALIYOR.TÜKETİCİ HAKLARINA GİDİCEM BU KIYAFETLERİDE DELİL OLARAK İNCELETTİRİCEĞİM LÜTFEN YETKİLİLERDEN BİRİ ARASIN ZARARIM BÜYÜK İKİ SENEDİR.TEL;05542549557

    YanıtlaSil
  17. Kapri üsütünde bulunan yağ lekelerine karşı Kosla leke çıkartıcıyı direk kullandım. Sonuç; Kosla kullandığım yerlerde renk açılması meydana geldi.

    Bu Kosla nın web sitesini bilen varmı?

    YanıtlaSil
  18. koslaya binlerce teşekkür ederim. ben tamişrciyim eşim yağlı çamaşırlarımı koslayla temizliyor gerçekten harika

    YanıtlaSil
  19. Carsafta fondoten lekesini temizleyeyim dedim sapsari Herbst hale getirdi lekeli biraksam daha iyiymis daha tertemiz yikanmamis carsafimdi hemde aman diyeyim uzak durun

    YanıtlaSil
  20. kızımın en sevdiği kıyafeti paramparça oldu dava bile acmaya dusunuyorum sinir katsayım arttı

    YanıtlaSil
  21. ben koslayı yeni aldım eşimin gömleğine döktüm ama sonuç yok

    YanıtlaSil
  22. reklamlara sakın inanmayın yalan kazağımda minnacık bir yağ lekesi varda direkt lekenin üzerine döktüm 10 dk bekletin diyorlar,20dk dabeklettim çıkmadı inanmıyorum insanlarrı kandırıp bir dünya paramızı alıyorlar haram ediyorum.

    YanıtlaSil
  23. kosla tül hiç te denildiği gibi beyazlatmıyor boşuna para verip almayın derim

    YanıtlaSil
  24. bende aldım ürünü.üstelik de çok basit lekelerde denedim.ama sonuç berbat;hatta sonuç yok lekeler tüm canlılığıyla çamaşırlarda duruyor.basit
    bir çorba lekesi bile çıkmıyor.neredeyse 5 kg. deterjan parası üstelik.haram olsun. o reklamlarda oynayanlara da yazıklar olsun!!!!!!

    YanıtlaSil
  25. kosla hicbir ise yaramiyor.. hicbir lekeyi cikarmiyor. bi de ikili aldik uygun olsun diye ne yapicam hic bilmiyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?