Kütahya Astur otobüsünde rezillik dağıtıyorlar

Günlerden birgün Kütahya'dan Ankara'ya gitmek için "mecburen" yerel firma olan Kütahya Astur'dan bilet aldım. Çünkü o zamanlar başka hiç bir firma Ankara'ya gitmiyordu. İçi Eminönü alt geçitlerindeki gibi kokan Mitsubishi Maraton model otobüse bindiğimde aklıma ilk gelen şey Anadolu Seyehat'in yolcularına izlettirdiği, bazı otobüs firmalarının yaptıklarını anlatan kısa film oldu.

180 derece yatan koltuklar
Koltuğum o kadar rahattı ki, arkanıza yaslandığınızı otomatik olarak algılıyor ve sınırsız bir yaslanma yeri veriyordu. Sonu yok, arkaya ne kadar iterseniz gidiyor. Ben de o sinirle arkamdaki adamın bacaklarındaki fazlaları aldım. Servis elemanına durumu bildirdim ve beni hemen başka bir koltuğa aldılar. Servis elemanı çok iyiydi. Biraz muhabbet ettikten sonra zaten yakında ayrılıp farklı bir firmaya geçeceğini söyledi.

Çıldırtan soru
Otobüste dondurma dağıtmaya başladılar. En önden başlayıp sırayla arkaya doğru gelen servis elemanına arka koltuklardan birinde oturan adam bağırdı:
- "Kardeş buraya vermeyecek misin?"
Ey zeka seviyesi sıfırın altında olan adam! Eleman herkese sırayla güzelce dağıtıyor. Sana da sıra gelecek ve sende alacaksın. Herkese dağıttı, dondurma bitti de sana mı kalmadı?

Servis elemanı sesli olarak bir cevap vermedi ama adam ve ailesi hakkında güzel şeyler söylemiştir içinden.

Bu koltuk Ankara'ya gitmez
Otobüsün önünde beklerken bagaj görevlisi sanıp valizimi verdiğim fakat sonradan yolcu olduğunu anladığım ve yolculuk bitene kadar otobüsteki 40 yolcuya da aynı espriyi yapan adam ve ekip arkadaşları olmasa yolculuk çekilmeyecekti. Adam herkese şu harika espiriyi yapıyordu:
- "Dayı senin numaran kaç?"
+ 32
- Hee. Dayı 32 numara Ankara'ya gitmez, 35 gider sen oraya otur. (Gülüşmeler)

Servis elemanınına bile bu şakayı yaptı. Daha sonra otobüs güzel manzaralı, dağ esintisi kokan bir dinlenme tesisi yerine, ücretsiz tuvalet kokusunun sindiği, içi boş yıldızlı bir dinlenme tesisinde durdu. Araç durduğunda servis elemanı şöyle anons yaptı: "Kaptan 30 dakika yemek ihtiyaç molası verdi." Tesiste de yeterli rezilliği oynayıp çektikten sonra mis kokulu otobüsümüze tekrar bindik. Bu yolculuğu unutamam.

Not: Burada yazdıklarım yıllar önceydi. Şimdilerde Kütahya Astur ve Kütahyalılar'ın durduğu yerler çok farklı. Otobüsler de değişti. Eğer şikayetiniz varsa, yorum olarak yazabilirsiniz.

Yorumlar hakkında:
Bazen hakaret içeren, yaşanmış olan bu tür durumları kabul edemeyen insanlar oluyor. Bunların çoğu Kütahya Astur veya Kütahyalılar Turizm çalışanları veya sahipleri. İnsan kendisine karşı daha pozitif yaklaştığından dolayı, yaptığı hataları görmekte zorlanıyor. Kendi firmasında yaşanan aynı şeyleri bir başka firmada görse, acımasızca eleştirebilir ve bundan hiçbir rahatsızlık duymaz. Bu yüzden firmanın geldiği noktaya bakıp ne kadar değiştiğini görmesi ve bu değişimin devam etmesi için daha çok çaba göstermesi gerektiğini anlaması önemli. Yaşananlar aşağıda:

Yorumlar

  1. hastaysan özel aracınla git ne mezdek ne şımarık birisin ***KÜTAHYA ASTUR*** KADAR BAŞINA TAŞ DÜŞSÜN.

    YanıtlaSil
  2. insanların hiç işi yok daima eleştiri peşinde,bir daha ki sefere yer bulamazda gidemezsin inşaallah..çektiğin rezaleti mumla ararsın..

    YanıtlaSil
  3. güzel kardeşimm metro geldi binmeyiver korkma kütahya astur senin binmemenle batmaz astur milliyetçi insan taşır senin gibilere zaten ihtiyacımız yok inşallah bidahaki sefer benim arabaya binersinde görüşürüz...

    YanıtlaSil
  4. ben her zaman Kütahya Astur ile gidip geliyorum. İyi hizmet vermek için gayet gayretliler. İyi niyetliler. En son olarak 43 PA 022 otobüsün kaptan ve personeline teşkkür ederim. Gayet iyi rahat bir yolculuktu. Gerçi 4 saatlik yolu yavaş yavaş 90'la 5 saatte geldik ama olsun. bu güvenli ve emniyetli yolculuk içindi. Teşekkürler Kütahya Astur. Ben sizden memnunum.

    YanıtlaSil
  5. harbiden çok doğru.kesinlikle astur dan uzak durun.bütün kütükler o firmada muavin olmuş.abartmıyorum.1 değil 2 değil 3 değil .ne zaman binsem doğru düzgün bi muavine rastlamadım.sen niye biniyorsun diyebilirsiniz.ben kütahyalıyım ve başka seçeneğim yok.

    YanıtlaSil
  6. Aslında bir çok otobüs firması böyle özellikle dinlenme tesisleri hakikaten tuvalet kokuyor yahu bak bu iyi bir teşhis olmuş hatta hiç unutmuyorum bi tesiste yediğimiz yemekten dolayı az kalsın zehirleniyordum baya malzeme kullanmışlar da :pPp Siz siz olun tesislerde yiyeceğiniz yemeğin malzeme şeceresini öğrenmeden yemeyin.

    YanıtlaSil
  7. mecburen bende bindim eskısehıre hastaneye gıdıyordum.1.15 dakıkalık yolu 3.5 saatte gıttım.eskısehıre 40km falan kala otobus once bozuldu.kısa sure sonra(15dk)devam etttık daha sonra lastık patladı ınsan hıc mı yedek lastık tasımaz.bı turlu sokemedıler xaten lastıgı.40km yakındayız ne kutahyadan nede eskısehırden otobus ıstedıler.gelenlerde yanımızdan el sallayarak gect.sonra yolculuların bastırmasıyla eskısehırden beledıye otobusunu aratmayan bır otobus geldi.zaten eskısehır seferlerı tıpkı beledıye aracı gıbı adım bası yolcu alıyor ve yer yoksa ayakta bıle gelen oluyor.bu kadarıda pes yanı nerde işletme anlayısı.hayatta mecbur kallmadıkca bınmıyorum.usttekı yorumlarda emınım kı oranın personelı yazmıstır.zaten bırı kabaca yazmıs.muavınlık anlayısını bıldırmiş.

    YanıtlaSil
  8. tren bile astur dan daha konförlü daha hızlı
    elimde imkan olsa binmeyecem ama mecvuruz parsellemişler otogarı
    yapacak bişey çekicez

    YanıtlaSil
  9. bak sen yaa tren bile asturdan daha iyiymiş.. arkadaşlar lütfen eleştiri yaparken saygı ve mantık sınırlarını aşmayın..eğer bir sıkıntınız varsa ciddi ve gerçek bir sıkıntınız bunu ilgili otobüs şirketinin web sayfasındaki şikayet bölümüne yazınki eğer onlarda hataları varsa düzeltsinler!!ama lütfen bir kez daha diyorum saygılı ve mantıklı eleştiriler yapalım..boş konuşmanın anlamı yok

    YanıtlaSil
  10. ben asturda servis görevlisiyim. ama bu kadar yalan görmedim. yorumları okurken çok güldüm. ya çocuk bile bundan iyi atar. bi kere hiç bir firma ankaraya gitmez mi? hele eskişehire 3 saatte gidene ne demeli. bi kere öyle bi şey olsa bile yolcuları diğer arabalarla aktarırlar. eminimki kendi söylediğiniz yalana kendiniz bile inanmıyorsunuz. yani maksatınız kötülemek olsun. birde dinlenme tesislerine gelelim. tuvalet kokuluymuş. ben size girdiğimiz dinlenme tesislerini söyliyeyim de gidip bakın. afyon-kolaylı, sivrihisar-bademlik,pamukova-metin dinlenme tesisleri bunlardan bazıları. gidip görün ondan sonra yorumunuzu yapın. ATUR'a saygılarla. YOLUNUZ AÇIK OLSUN...

    YanıtlaSil
  11. gercekten cok bos konusanlar var bıras oturup dusunsunler ankaraya burdan 1000 bir çesit otobus gıdıyor ısıne gelmıyorsa bınmeyeceksın sanki 22 tl werip bir bilet alan ınsan otobusu satın aldıgını sanıyor bızım yolcularımız bızı tercıh eden ınsanlarımız bıze yeter

    YanıtlaSil
  12. arkadaslar cok ayıp yani ben yıllardır bu sırketı kullanıyorum ama nedense arkd. yukarıdakı alattıgı otubuse rast gelmedım emınım bu adam bu arabayla yolculuk yaptıgında yıl 1965 yda 1970 olmalı bn 35 yasındayım boyle bır araba gormedım daha boyle ard nıyetlı ınsanlar oldukca bu memleket kalkınırmı sızceee yuruyerek git o zaan yada 100 tane baska fırma var onunla gitt

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar söylediklerinizin %50 sine katılıyorum. o arkadaşın bindiği 302 herhalde ek sefer falan olmalı. zaten o otobüslerin şehirler arası yolcu
    taşımaları yasak. ancak bazen bende kibarlıktan biraz yoksun muavinlerle karşılaştım.zamanla oda düzelir inşaalah. beğenmeyen binmesin. 3 kuruşa 5 köfte yok.

    YanıtlaSil
  14. diğer firmalardan daha ucuz olduğu için tercih edenler . ucuz etin suyu kara olur zihniyeti ile saldırganlaşıyorlar. ben as tur da 6 sene muavinlik yaptım . eskişehirden ayakta yocu aldın diye şikayet eden bir bayan ın , bir hafta sonra fakültenin önünde arabanın önüne kendini attığına şahit oldum . sebep : arabada yer yok ve bayana ısrarla yer yok diyorum ama bayan bagajda da olsa giderim die yalvarıyor . bu şikayetler bence küçülme nin en ucuzu...

    YanıtlaSil
  15. diğer firmalardan daha ucuz olduğu için tercih edenler . ucuz etin suyu kara olur zihniyeti ile saldırganlaşıyorlar. ben as tur da 6 sene muavinlik yaptım . eskişehirden ayakta yocu aldın diye şikayet eden bir bayan ın , bir hafta sonra fakültenin önünde arabanın önüne kendini attığına şahit oldum . sebep : arabada yer yok ve bayana ısrarla yer yok diyorum ama bayan bagajda da olsa giderim die yalvarıyor . bu şikayetler bence küçülme nin en ucuzu...

    YanıtlaSil
  16. maalesef Kütahya ankara arasında tek firma olması nedeniyle Kütahya astur firması biraz umursamaz davranıyor, diğer firmalara göre biraz kaba kaçan bir firma oluduğu doğru. Buzlu ya da Anadolu seyehat tercih edilebilir bence

    YanıtlaSil
  17. arkadaşlar yaptığınız eleştiriler tamamen haksız ve kırıcıdır.Bu firmada çalışan herkes ekmeginin peşinde ve hiç kimse işinin bozulmasını istemez.Eger böyle bir sıkıntınız var;firma yetkililerine gereken şikayetleri yapa bilirsiniz.Bu haksız eleştirileri yazan kişiler sanki hep (*****)yıldızlı firma larla seyhat etmişcesine kötülüyor.bundan daha kötüleride var onlarıda düşün..

    YanıtlaSil
  18. Ağzı olan konuşuyor işte. kütahyalı arkadaş sana katılıyorum. hasta arkadaş git sende neyle seyahat edersen et. Astur un üzerine firma tanımam.

    YanıtlaSil
  19. kutahya astur yep yenı setralarla yollarda boy gosterıyor buzluyu oven arkadas o bahsattıgın fırma asturun arka dıngılı olamaz servısse servıs hızmetse hızmet odun mavınler dogru ama bunlar sadece asturda degıl tum otobuslerde war
    SAYGILAR
    kutahya astur tavsanlı

    YanıtlaSil
  20. arkadaslar bıldıklerınızı yazın lutfen bılmedıklerınız neye kar sayıyosunuz bende gordum cola yarım kalıpta bırbırıne karıstırıp veren fırmaları afedersınız ama burnunu sılıp ayakkabısını sılıp bagaj aldıı elıyle servıs yapanları neyse fırma deıl bunları yapan sahıslar kısılık soz konusu fırmaları lutfen kotulemeyelım onlar ekmek pesınde fırmalarsa sızlerın arkasında bu araclar coktan yenılenebılırdı sızler bızler olsaydık bende bılıyorum gayet tesekkur etmesını bılen yada lanlı lunlu konusmasını bılenıde bende ozaman aılesını suclayayım aıle terbıyesını verır ama evlat uygulamıyosa ne fayda sızler evlatlarınızın ne yaptıınızı goruyomusunuz ünv mesela bazıları aracta yada sokakları otel nıyetıne kullandıklarını aılesının sucu yok bence yanı kutahya astur fırmasının sucu yok sıkayet varsa aılesıne soleyın lutfen onyargı buyuk gunahtan baska bısı deıldır

    YanıtlaSil
  21. arkadaslar onyargılı olmayalım ne karımız var.bakın bızler ıcındeyız ve bende okadar cok fırma bılırım neler yaptıklarınıda ama bunları yapan fırma deıl sahıslar yolcu demeye bın sahıt ısteyen kısılerde var mesela ünv ögrencılerı arabayı yolları otel gıbı gorenler ne dıyeyım ünv ögrencileri böle mi diyeyim yakısmaz benım kısılııme anne babanında hatası yok okutmus ve terbıyesını vermıs onların okurmuydu yoksakı.tanısam onların aılelerını helebı aılesını kotulemem gıder solerım bu art nıyetlı yolcumuz olmayırp baskalarından duyulanları solemesınler solıyeceklerse fırmaya sıkayetlerını yapsınlar. sızler varoldukca kütahya Asturda *****bırakın ************* olur.ama cok uzgunumkı asturu bızler kaybedıyoruz hıc suclamayalım kolaysa bı fırma kurmak deneyınde gorelım

    YanıtlaSil
  22. ARKADASLAR LUNFEN BUNLAR CIRKIN SEYLER VARSA BISI SAHISI KOTULERKEN FIRMAYI KARISTIRIYOSUNUZ BUNLARI YAPAN FIRMA DEIL SAHIS HER INSAN ES DEGERDE TUTMAYALIMDA BUNLARI SOLERKENDE FIRMALAR KATMIYALIM BUNLAR BIZIM ICIN BIZ ONLAR ICIN VARIZ YOKSAKI NE ISIMIZ VAR BENCE FIRMANIN HICBIR ALAKASI YOK MANTIKLI KOTULEMELER YADA YALANLAR SOLIYELIIM......

    YanıtlaSil
  23. arkadaşlar çok ayıp bu kadar saldırgan davranmak 2yıldır kütahyada öğrenciyim veçevre illere seyahatlerimde hep asturu kullanıyorum... ve şimdiye kadar ne dediğiniz gibi personellerin saygısızlığı ile nede dediğiniz diğer olaylarla karşılaştım hatta o övdüğünüz diğer şirketlerde geciktinizmi ne otobüsünüzü bekletiolar nede paranızı geri veriolar çünkü o bilet yanıyo ama ben bi telefonla otobüsü on beş dk geç kaldırdıklarını hatta yetişemediğim için bi sonraki seferde ücretsiz yer ayırdıklarını unutamam başka şirket olsa asla bçyle bişey yapmaz heleki otobüsün yarısının boş gittiği dönemlerde... sadece eksileriyle değil artılarıylada değerlendirin.. ve ilk iki yorumu yapan arkadaşımıda kınıyorum bu kadar kaba bi lisanlar haksız eleştirilerde bulunan diğer arkadaşların ekmeğine yağ sürmüş resmen savunma yaptığını sanaraktan...

    YanıtlaSil
  24. BEN KÜTAHYALIYIM.AMA ESKİŞEHİRDE OTURUYORUM.KÜTAHYA YA GİDERKENDE HER ZAMAN KÜTAHYA ASTURU TERCİH EDİYORUM.ÇOK GÜZEL DE HİZMET VERİYORLAR.SEN TA ESKİ OTOBÜSLERİN OLDUGU ZAMAN GİTMİŞSİN ŞİMDİ YENİ OTOBÜSLERİ MÜKEMMEL SETRALARLA ÇOK İYİ YOLCULUK YAPIYOR HATTA DAYIM KÜTAHYA ASTUR FİRMASINDA BİLET KESİYOR.BEN İSTANBULA GİDERKEN KÜTAHYA ASTUR FİRMASIYLA GİTTİM.DİNLENME TESİSLERİ DE SÜPERDİ.TERTEMİZ HOŞ VE GÜZELDİ.ESKİDEN BERİDİR BU FİRMAYLA YOLCULUK YAPIYORUM GAYETTE MEMNUNUM.SENİN KAFAN ÖZENTİN BÜYÜK ŞİRKETLERDE KALMIŞ GALİBA BİRAZ DAHA HAYATA GENİŞ BAK BÜTÜN FİRMALARI DENE BAKALIM.BÜYÜK DAHA GÜZEL HİZMET VERENLER DE WAR.

    YanıtlaSil
  25. seçme hakkın var seniz zorla götürmüyorlar o kadar şikayetçi isen söle babana araç tahsis etsin sana zaten senin gibi kendini bilmezlerin yüzünden bu durumlarda muhabbet ediyoruz sen eleştiri nedir biliyormusun artışı ve eksisi ile hükme varmaktan gecer sen eksileri görüyorsan sadece seninki karalamaya girer ve git sende karalama yapacagın başka bi firma bul kendine ve asturuda tercih etme ben 23 yıldır tüm güzergahlarda kullanıyorum bu zamana kadar ciddi bi sorun olmadı hatasız kul olmaz gördüğüm hataları yetkililere bildirince birdaha o hatanın tekrarlanmayacagı kadar düzenli bi firma yaptığın yorumlarada dikkat et efendi

    YanıtlaSil
  26. şikeyet edenler galiba o ihişamın altındaki rezilligi anadolu ulasımda görmemişler dış cephe süper olabilir ama insanlık anlayışı sıfır öyleki bayram günü yanlış bilet kesip bir bayanı terminalde cocugla madur edecek kadar sebep akşam 21 istememize ragmen calısanın sabah 9 a bilet kesmesi ve bilet de parda yanar taktigi sankı benım 27 ytl ile zengin olcaklar genede benim kütahyam genede benim topragım otobuse yetışemeyip bi sonrakı yura yer verildigini yazan arkadasım bu bildiriminle hemserilerime tesekkür ediyorum benim topragıma kutahyalının insanlıgınada yakısan budur yolunuz aydın olsun

    YanıtlaSil
  27. Eğitimim gereği okulum Tavşanlı'da evci izinlerinde evim giderken mecburen Asturu kullanıyorum.Araçlar hep Mitsubishi prenses bi de site tüm araçlarımıda wifi bulunmaktadır diyor.Hani prenseslerin hiç birinde wifi yok.Personel yine iyi bi kaç sefer den sonra tanışıklığınız artıyor ve sefer zevkli geçmeye başlıyor.Ama hiç kimse prenses ile yolculuk sefer yapmak istemez ve Tavşanlı bürosundaki personeller çok vurdum duymaz artist tavırları içerisinde. Astur'a yakışmayan hareketler bunlar saygılar

    YanıtlaSil
  28. kütahya astur :S gerçekten fena bi firma

    YanıtlaSil
  29. Geçenlerde seyahat esnasındakı bir olayı anlatayım emetten 08:30 kutahya asturla kütahyaya doğru hareket ettik,neyse çavdarhisara kadar dura kalka gittik ama çavdarhisara gelince kaptan abimiz bir güzel sağa otobüsü çekti ve inip sanki pikniğe gelmiş gibi sandalyeye kurulup bir güzel çayını içmeye koyuldu bizlerde içerde çay sefasının bitmesini bekledik...benim anlamadığım şu daha hareket edeli 45-50 km olmuş bu kadarmı çaysıdında inip bu kadar insanı bekletip çayını içtikten sonra pişkin pişkin yoluna devam ettin.. servis elemanın yokmu canın çok çay istediyse yapsın iç otobüsü durdurmanın anlamı ne? kütahya astur firması çok rahat ben bunu anladımm...yolcu beklemiş gideceği yere vaktinde gitmiş gitmemiş hiç umurunda değil adamların...

    YanıtlaSil
  30. sabah eskişehirden kütahyaya gelen ilk otobüse binin
    45+10 yada +15
    +10 +15 ayakta taşıdığı yolcu sayısı
    artık burdan rezilliğin ne kadar olduğunu anlarsınız.
    hiç bi denetim yoktur hiç mi görmezler bunları

    YanıtlaSil
  31. herkes tutturmuş bir yol gidiyor. bilet bulamadıklarında ise neresi olursa olsun giderim laflarına düşüyorlar. El insaf öğrencinin erzakları ellerine kadar nasıl ulaşıyor bir düşünsünler. herkes ekmeğinin derdinde baba parasıyla herşey yürümüyor.hayırlı işler tüm kütahya astur çalışanlarına. allah bela kaza vermesin

    YanıtlaSil
  32. ben kütahya astur firmasında muavinlik yapıyorum sayın arkadaşlar.tabi bazı hatalar olabilir belki bunu sadece 1kişi yaptı ama bunu bütün çalışanlara yansıtmak olmaz.bizim aracımızda çaylar lipton koka kola meyve suları cappy kekler ülker sularımız erikli lütfen bidaha şikayette bulunurken aracın plakasınıda yazalım

    YanıtlaSil
  33. tel kelimeyele rezillik firma yetkilileri elemanlarını tekrar gözden geçirsin kütahyaya bu firma yakışmıyor

    YanıtlaSil
  34. kütahyalıyım ama üzülerek söylemek zorundayım kütahya astur bir kamil koc bir nilüfer bir pamukkale seviyesinde olabilmesi icin yaklaşık 100 yıl gecmesi lazım onuda biz göremeyiz umarım bu eleştirilere kulak azıp daha ıyı hizmet verirler bizde gururla söz ederiz

    YanıtlaSil
  35. BU OLUMSUZ YORUMLARI YAPAN ARKADAŞLAR.. NANKÖRLÜK YAPMAYIN ELLERİNDEN GELDİĞİNCE İYİ HİZMET VERMEK İÇİN UĞRAŞIYOLAR BUNU GÖRMEZDEN GELMEYİN BEN YILLARDIR ASTUR LA YOLCULUK YAPIYORUM VE DEĞİŞİMİN FARKINDAYIM...ŞİKAYETİ OLAN ARKADAŞLAR WEB SİTESİNE VEYA GÖREVLİLERE İLETİN Kİ HERŞEY DAHA GÜZEL OLSUN BÖYLE KARALAMA KAMPANYALARINA GİRMEYİN LÜTFEN... ŞİMDİ DUYDUĞUMA GÖRE AKADEMİ KURMUŞLAR ALLAH YOLUNUZU ACIK ETSİN ASTUR SİZE GÜVENİYORUZZZ....

    YanıtlaSil
  36. kütahya astur bölgenin en güçlü firması evet doğru kusura bakmayın at gözlüklerini çıkarın ön yargılı davranmayın otobüse bindiğiniz zaman personel size güleryüzlü davranmıyormu siz ona güler yüz gösterin onunda değiştiğini göreceksiniz belki bilmiyorsunuzdur ama o adam kaç saattir yoldadır sonuçta sizinle aynı yerden binmedi birde çok ukala kendini beğenmiş bencil kibirli insanlar genelde hiçbirşeyden memnun olmazlar ben varan da da çalıştım şu tarih itibariyle varan da 99 model otobüslerde çalışıyo biliyorum bunu o arabaların eksiği yokmu tabiki var mekanik olarak teknik olarak eksikleri var ama yolcuları elit insanlar herşeyi sorun etmiyolar onlar için öncelik güvenli yolculuk ama bizimkiler öyle düşünmüyor bizimkilerde öncelik acaba ne ikram edecekler ne yiyip içeceğiz valla doğru olan bu trafik kurallarına göre hız sınır karayolunda 88 otoyolda 108 bundan öte gidemez bi araç giderse ceza yer bunu da bilin saygılar eğer bana bişey soracaksanız awwarex@hot ok kibakın

    YanıtlaSil
  37. kardeşim hiç unutmuyorum kamil koçtan antalya için bilet aldım ve beni bi erkek yanına vermişler bunu muavine söylediğimde beni azarladı kendi paramla koca kamil koçta rezil oldum ben kütahyada okuyorum ve astur bence güzel en azından muavinler insanı insan yerine koyuyolar istemeyen babasının özel otobüsüyle gitsin şımarıklığa gerek yok

    YanıtlaSil
  38. merhabalar ben 2005den beri emet ist. emet anakara emet kütahya yapıyorum ama artık ankaraya hızlı tren ve ist se anadolu pamukkale ile gidiyorum ama emete mecburen bu carkımın sebebi... ist. ankaradan gelirken kütahyayı gectikten sonra bu muavinlerin servis anlayısı gület yüz anlayısı değişiyor. birden sanki farklı kişi giriyor icine anlamak ne mümkün bir veya 2 kez kaptanlara söyledim ilgilenecem dedi ...sonra cinigardaki görevli :( :!:) nasıl görevli ise artık ona söyledim dinledi mi dinlemedi mi sözüm bitmeden cekktim gittim hani görevliye söyleyin sikayetinizi diyordunuz... bu söylediklerime hiç bir kimse muavin yani hayır benyamıyorum diyemez 2 kişi haric isimlerini bilmiyorum bunların biri setrada su an gözlüklü muavin biride ıvecoda idi şimdi 403de bunları ayırıyorum

    YanıtlaSil
  39. emetden cıkarken dolu oldugunda yalvarmalarını unuttun herhalde

    YanıtlaSil
  40. krdnz sahil yolunu bilirmisiniz samsundan hopaya kadar3 gidiş 3 geliş. sizin lüks dediğiniz firmalar samsun trbzn arası 330 km metro var ulusoy var kanberoğlu var krdnz ylıdızı var sahil yıldızı var var da var kaç saatte gidiyorlar bi sorun öğrenin 20 km de bir yarım saat bekleyerek kaç saatte gidildiğini bbilirmisiniz ulusoyda metroda neler olduğunu ne gıcık ne ters insanların olduğunu peki gördünmü krdnz firmları hakkında şikayet yokmu vvar ama insanlar kendi firmalarını şikayet etmezler senin astur tekel dediğin firmada asıl tekelin ne olduğunu ne arabalarla seyehat edildiğini nerelerde durduğunu evet sizi dinlyrum 2 sene once asturda dondurma gibi basit bişi dağıtılırken buralarda su bile istendiğinde surat ekşitmeler gece olur muavinin keyfi yerindemi şaban filmi değlmi üçün biri (buda işin ekstrası) şunlar bunlar senin pamukkale anadolu dediğin firmalara beş basacak firmaları tanımıyosun yanlış adres gösteriyosun şikayetinmi var kardeşim var aracın plakasını alırsın ismini bilmene gerek yok o zaten bellidir gider şikayetini yaparsın olmadımı onunda çaresi var şikayetini yaptığın şahsıda eklersin ulaştırısın firmada adam gibi birine bak nasıl ilgilenip sana dnyorlar özür diliyorlar ben ktahyalıyım bu yazılanlarla 90 senesinden beri karşılaşmadım yok arabayı durdurup çay içmeler arkadaşlar şikayetinizi firmalara iletin buraya yazdığını aynısını neden veb sayfasınada iletmiyorsun ilettinde ilgilenmedilerse ve madem ben bunu kovalayacam diyosan ne yapacağını zaten bilirsin karalamakla olmaz kütahyamızın köklü firmasını kötülemeyin araçların kimileri firmada kiralık çalşıyor biliyorsunuz şikayet konusu kişileri muavinmi yaptı kardeşim bıdı bıdı etmez çakarsın kafayı hetkesin aklı başına gelir etmem diyorsan yolunu yukarıda söyledim yaparsın sende yapabilirsin ama kötülemekle iş olmaz lütfen dedikerinize kesnlikle katılmıyorum yorum yapanlarda yorumlarını buraya değil sadece firmanın veb adresine yappsın iletişim diye bişi var firma sayfalarında bilirsiniz

    YanıtlaSil
  41. cengo43@gmail.com8 Ekim 2009 21:05

    ne oldu bizim yorum kütahya frmasını kötülerken iyimiydi başka firmalar hakkındada bişeyler olan yorumumu çıkartında diğerlerinin yorumunu görelim fena olmazmı

    YanıtlaSil
  42. LÜTFEN OKUYUN!!!!
    burada iyi yorum yapanlar dikkat ettiyseniz kendi muavinlerinden baskaları değil yıllardır hep kötülüğü ile anılmıstır kütahya astur hiç dönüp bakmıyomusunuz diğer firmaların yaptıklarına size sahit olduğum birsürü kötü olayı anlatabilirim en basiti kısa yol yolcusu susamaz eskişehire giderken su isteyen 25 li yaslarda ki bi yolcuya muavinin söylediği söz ama alternatifi malesef cok olmadığından katlanıyorduk bunlara neyseki artık alternatifsiz değilsinizzzz

    YanıtlaSil
  43. bayramda otobüs seferini hangi firma iptal edip vatandaşı mağdur eder cevapı hazır KÜTAHYA ASTUR

    YanıtlaSil
  44. BU ARADA KENDİLERİ HATA YAPIP VATANDAŞI ŞUÇLAYAN KİM ŞÖFÖR KEL KİLOLU İDİ PLAKA 949 OLMASI LAZIM YANLIŞ DEĞİLSE

    YanıtlaSil
  45. KÜTAHYALILAR BİRAZ İYİ AMA ONLARDADA BAZI ŞÖFÖR OTOBÜS İÇİNDE SİGARA İÇİYOR MUAVİN KOLTUĞUNA OTURTDUĞU Bİ BAYANLA

    YanıtlaSil
  46. mrb servisleriniz güzel hizmet veriyo ama yaşlı bir şöförünüz var a deta müşteriyi dövecek gibi davranıyor ve çok hatalı araba kullanıyor

    YanıtlaSil
  47. cengo43gmail.com4 Kasım 2009 19:42

    Burada yazılan şeylerin iyisi var kötüsü var şikayeti olan yazmış şikayetini.Senin ise görmeden muavin dediğin gruptakiler ise cevap yazmışlar, böyle bir şeyle karşılaştık veya karşılaşmadık diyorlar.Herşeyeden önce benim anlamadığım şey burada iyi yorum diye tabir ettiğin(iz) yazıları yazanların muavinlerden başkası olmadığı fikri.Sen hangi akılla hangi mantıkla hangi düşünceyle ama kesinlikle tutturulmuş bir ön yargıyla yorum yapanların; muavin sınıfındakiler diye bir fikir içinde olmaları (nız).Mutlaka ki hataları olmuştur mutlaka yanlışları olmuştur.Hiçbiri(miz) sütten çıkmış ak kaşık değil bunda mutabıkmıyız.Evet.Sana bir soru adsız vatandaş.Bu kadar kötülenen bu kadar laf edilen bir firma sence neden hala bu işi yürütüp neden hala bu firmayı KÜTAHYA'yla beraber bu adını yürütüyor olabilir.Neden tanımadığın insanlara yorumu hoşuna gitmeyen veya ben üstüme alayım bana muavin diyorsun.Muavinleri kötülemiyorum.Yanlış anlaşılmasın.Bu nasıl bir at gözlüğüyle bakmakki tek grupta toplayabiliyorsun iyi yorum dediğin şeyi yapanları.Sen beni gördünmü hiç.Tanırmısın beni.Gördünmü hiç hemen burnunun ucunda.Neden mail adresini bile yazmadan yazıp çizip çekiliyorsun kenara.Diyorsunki bir sürü olayı anlatırım.Diyorsunki altı üstü bir su için neler dedi.Peki sen hiç birşey demedinmi gördüğün olay karşısında.Peki sen bu yapılanı hiç kendine alıp ilettinmi ilgili yerlere.Arka çıktınmı hiç böyle bişeye maruz kalan 25 li yaşlardaki yolcuya.Cesaret edebildinmi böyle bir şeye.Bu yapacağının cesaretle ilgisi yok aslında bilirmisin.Daha el üstünde tutarlar seni.Bunuda BİLİRMİSİN.Yolcuya böyle davranan insanları uzaklaştırırlar bünyelerinden bilirmisin.Madem çok kötü madem alternatifsiz değil,Öncedende alternatifsiz değildi.Otogar dün kurulmadı.Sadece astur yoktu orda,onlarca firma var BİLİRMİSİN.Baktınmı hiç etrafına.Ben muavinde değilim firmanın arka çıkanıda değil.Ben KÜTAHYA'lıyım.Dışarındada çatır çatır savunurum.At gözlüğüyle olaylara baknlarada yorumlarını cesaretsizce adsız olarak yorumlayanlarada (işleri sadece birilerini kötülemek olan yanpiri yumpiri yabancılara)karşı.Ama KÜTAHYA ASTUR firmasının zaman zaman aksayan yönlerinide böyle türkiye çapındaki bir yorum sitesine değil madem kütahyalıysan (ki bunları söyleyen kütahtalı olamaz çünkü kütahyalı ne yapacağını bilir) kötülemek laf söylemek yerine yetkililerle görüşüp sorunları çözme yoluna gitmemen(iz). Memleketinin dışındaki kütahyalı insanları üzdüğünü bilseniz böyle yapmassınız.(Senin HİÇ anlayamayacağın)İşin özü bu üzülüyorum ya gerçekten.Eğer anlarsan işin doğrusu bu.
    Not:04/11 tarihinde okudum yorumunu ondan geç tarih oldu

    YanıtlaSil
  48. @cengo43

    Bu kadar uzun yazdığına göre senin de bir meselen var Kütahya Astur ile. Şikayet yazanlara "Gidip yetkililerle konuşun." diye uyarıyorsun. Senin yetkili dediğin kişiler normal insan olsaydı zaten yukarıda verilen örneklerde olduğu gibi saçma sapan hareketler yapmazlardı.

    Gidip şikayet etsen sanki dinleyecekler. Madem Kütahyalılar ne yapacağını bilir, o halde bu yukarıdaki durum ne? Bu kadar insan yalan mı söylüyor? At gözlüğü takan biri varsa o da sensin.

    ---
    Yorumunuzun bir kısmı ahlak kurallarına uygun olmadığı gerekçesi ile silinmiştir. Lütfen konuşmalarınıza dikkat ediniz.

    YanıtlaSil
  49. kötülediginiz firma kütahyayı taşıyan firma ananızı bacınızı emanet ettiginiz yolda kaldıgınız zaman sizi yolda koymyan,mola yerlerinde karnınızı bile doyuran evinize sag salim getirensıkıştıgınızda yanınızda olan.

    YanıtlaSil
  50. 05 kasım 02:58 saat adsız
    yaşadığımız iyi kötü olayları anlatıtırız eşimize dostumuza.Ama iyi olanları işimize gelenleri anlatırız.kötü olanlar karşısında ise hemen başvururuz dedikodusunu yapmaya çamur at izi kalsın taktiğine.Dünyaya medeniyeti öğreten hep ulaşmak istediğimizz muhasır medeniyetler seviyesine küçük hesaplar ve kişisel çıkarlar yüzünden kendi kendimizi bile tanıyamaz haline getirilmiş bir toplumda yaşan biri olarak üzdü beni yadığın şeyler.Keşke bana adresimle hitap eden birisi kendi adsız kılıfının arkasına saklanmasaydı.Keşke at gözlüğü takan biri varsa sensin yerine at gözlüğü takıp tanımadığı insana böyle şeyler söylenemeyeceğini en azından aklının ucundan geçebilseydi.Keşke bunları yazan adsız vatandaşın kendi düşüncesinden veya zıt başka bir düşüncelerin onun kafasında kaka olduğu ve bunun yanlış olduğunu görebilseydi.Keşke evet kardeşim ben firmayla şu sorunu yaşadım,x adama gittim olmadı x müdüre gittim sonuç şu oldu diyebilseydi,ve bunu ençok tıklanan sosyal paylaşım sitelerinden tutu ençok tıklanan haber sitelerine verebilseydi.Bak nasıl ilgileniyorlar seninle bak nasıl el üstünde tutuyorlar seni.Diyorsunki gidip şikayet esen ne olacak diyorsun.Daha gdip söyleme cesaretinde bulunamayan birinin tanımadan benim hakkımda böyle konuşması üzdü beni.anlayabilseydi keşke bunu.Firmadır doğruları yanlışları vardır iyi olursa hepimize faydası olu kötü olursa hepimize zararı olur düşüncesinde oldunmu hiç.Hiç düşünmedin sen kötülenen kendi firmanın onu dahada kötü durumamı düşürecek hatalarından dersmi alacak düşüncesini.Ben doğrusunu yapayım ffirmayı kötülemek yerine yanlışlarını söylim diye.Benim ne ASTUR firmasıyla ne meselem var nede illişkim nede işim.ANLAMADINMI daha.Sadece benim yaptığım yaptığınız şeylerin yanlış olduğunu söylemek.Bu tür şeylerin sadace firmayı değil iyiliği hepimize kötülüğü hepimize olan işler bunlar.Sanamı düştü bu seninle ilgili bir düşünce bilyorsun.
    Daha ne diim uşağum daaa

    YanıtlaSil
  51. Bu Kütahya AStur firmasının her şeyi kötü olsun (kötüde değildir)usta şöförleri yeter bu güne kadar ölümlü hiç bir kazaya karıştığını hatırlamıyorum

    YanıtlaSil
  52. esraa ben bemnunum ben nezan binsem izmir ege ünüversitesi hastanesine kadar bırakıyolar ben çok bemnunum kim nederse desin keşke her yere firmaları gitse hep binerim bazıyerlere gitmiyolar mesala tokata gitse binerim kutahya astur firması size sesleniyorum bitanede tokatta sefere giden bitane arama yerlertirin

    YanıtlaSil
  53. ben suleyman kayışoğlu 11 eylul 2010 tarıhlı 24.00 otobusu kutahyadan bındım...yolculugum ıstanbul esenler otogarında saat 5.30 da sona erdi...otogardan havaalanına gececektım servıse bındırıldım 5.30 da 6.30 a kadar bekletıldım 7.00 de hava alanına varmama ragmen gıseler kapatıldıgı ıcın 8.00 dekı ucagıma bınemedım...tekrar bılet almak zorunda kaldım 2 bılete tekrar 640euro verıp kızımı ve esımı gonderdım ben bılet bulamadıgım ıcın havaalanında kaldım ıstanbulunda yabancısı oldugun ıcın otelde kalmak zorunda kaldım...ertesı gun ıcınde bılet bulmadım maddı olarakta sıkısınca bır tanıdıgımın evıne sıgındım ve borc almakzorunda kaldım...otobusun soforunun ve benım servıs soforune ucagı kacıracagımızı belırttıgımz halde bızı bekleterk ve baska anternatıf sunmadıgı ıcın maddı ve manevı madur oldum...baskalar madur olmasın dıye bunu sızınle paylasıyorum geregını sıze bırakıyorum....

    YanıtlaSil
  54. Kütahyalıların %90 ı kütahya asturu beğenmez ama başka bir firmayada binmez..

    YanıtlaSil
  55. =)) Birilerinin içine fena oturmuş bu yazı, üstelik ben daha ağır eleştiri beklemiştim. :)))

    YanıtlaSil
  56. rezalet firma eskişehir seferlerinde sabah saatleri uygun tek firma olduğu için küstahça tavırları var bir gün önceden rezerve ettiriyorsun gidiyorsun bilet satılmış kaptan ve muavinlerde hiç sıkıntı yaşamadım otogar elemanları çok kötü davranışlar çok kötü iyi bir denetim ve hizmet içi eğitim öneriyorum

    YanıtlaSil
  57. ben de kütahya da ögrencıyım ve eskişehirliyim sık sık gidip geliyorum ılk baslarda asturla gıdıp gelıyordum ama sık sık durması ve yakın mesafe oldugu ıcın eskıshıre bıraz daha eskı modelli arabalarını verıyorlar bunda da her hangi bi kotuluk aramıyorum cunku asturdan da baska secenekler oluyor gunun her saatınde gıdıp dıger fırmalara da bınebılır sıkayet eden arkadaslar secenek cok cunku sonucta adamlar zorla bızım otobusumuze bıneceksınız demıyor ..secme hakkı sızın arkadaslar ama asturun da bu sıkayetlerı goz ardı etmeyıp daha konforlu ulasım saglaması lazım...

    YanıtlaSil
  58. arkadaslr ben aSTURDA goevlı personelım hıc aklınız alıyomu bu yaptıgınız yorumları cok on yargılı konusuyosunuz fırmamız kutahyada one gelen fırmalardan bırıdır rıca edıyorum bu kadar kotulemıyelım

    YanıtlaSil
  59. Kütahya Hastir

    "aralık 2010 :kütahya otogar yollar kapalı trafik çıkış vermiyor. arayan yolculara yol açık deyip 15:00 dan 22:00'ye kadar otogarda bekleten firma
    -yine aynı gün yolcuları otobüse alıp isterseniz otobüste bekleyin denilen 15 dk sonra otobüste tvyi ve kaloriferi kapattıran firma
    -durum sorulduğunda yemekte ısmarlayalım mı şeklinde terbiyesizlik yapılan firma
    "temmuz 2011 de şoförün bi elinde sigara diğer elinde telefon, eskişehir kütahya seferi yaptığı firma(resimler mevcuttur)

    "astur bileti kesip kütahyalılar otobüsü gönderen firma(uyarı yapılmadığı için kötü bir durum)

    YanıtlaSil
  60. Insanlari ve Firmalari kötülemek cok kolay unutmayalim bu Firmalarda calisan 1000lece eleman var. Bu elamanlar evlerine ekmek götürüyor coluguna cocuguna bakiyor.Kötü davranan bir eleman varsa, vardirda mutlaka adam gibi tek o kisiyi sorumlu tutacaksin.Allah Böyle firmalarin hepsinden razi olsun gece , gündüz demeden hizmet veriyorlar.
    KÜTAHYA ASTUR da bunlardan birisi ve gercekten son derece I sinif hizmet veriyor

    YanıtlaSil
  61. Saatleri uygun olsa bikere bile binmem ne Kütahya Astura nede Kütahyalılara. Yolcular otobüsteyken yakıt almaya giden başka firma varmidir bilmiyorum şimdiye kadar hiç bir zaman saatinde gelemedim ve kışın otobüsten inerken kapılardan çıkan sarı dumanı görebiliryorsunuz.

    YanıtlaSil
  62. kardesim sen 1960 lardan mı bahsediyosun devir ilerledi asturdada cok ii arabalar var ve mavinler söförler zaten anlattın gıbı bı durum olsa sayısız fıtmalar var astura bınen olmaz ben asturun savunucusu degilim ama uda var yigidi öldür ahkkını yemee .. 3 sate eski sehire gitmis falan bisikletle gitse 3 satte gidr yalanında bı sınırı olur kendını aptl yerıne koymaa.

    YanıtlaSil
  63. tamam kütahya astur firmasının şu an ki hizmeti ve tahsis edilen arabaların standart olması bir gerçek fakat çalışanların o kadar da hoşgörülü olduğuna inanmıyorum sadece gelen paranın önemi var örneğin; açık bilet olayı diye bişey vardır firmayı ararsınız yer ayırtırsınız ama otobüse bindiğinizde bir bakmışsınız otobüs dolu ayakta bile yolcular gidiyor ankaradan gelen arabamız dolu siz kusura bakmazsanız ayakta gidiverin oldu hemşerim tabi benim biletim yok zaten seni arayıp yer ayırttırmadım ben eskişehirden kütahyaya gidicem ankaradan bilet almış da adam o binecekmiş uzun lafın kısası muavinler istisna belki ama firma görevlilerinin işlerini özveriyle yaptığına inanmıyorum sadece kuru gürültü.

    YanıtlaSil
  64. ARKADASLAR BENDE GEÇEN HAFTA KÜTAHYA ASTUR LA ESKİŞEHİRE GİTTİM SERVİS VAR DEDİLER NERDEE 1 SAATE YAKIN BEKLETTİLER ÜSTELİK SORDUMDA HAKARETE MARUZ KALDIM Bİ BAYAN OLARAK KOLUMDAN TUTUP İTEKLEDİLER 4 TANE KOCAMAN ADAMLAR UTANMADAN SIKILMADAN HAYASIZCA PERVASIZCA ÜZERİNE YÜRÜDÜLER BENDE ÖZEL TAKSİYLE GİTMEK ZORUNDA KALDIM SAKIN OLAKİ KÜTAHYA ASTURLA ASLA SEYAHAT ETMEYİ DÜŞÜNMEYİN BASINIZA GEELCEKLERİ DÜŞÜNÜN ÖNCELİKLE

    YanıtlaSil
  65. Kütahya asturun elemancıklarının insan eğitimi psikolajik destek terbiye haya edep ahlak eğitimi almaları gerek dağdan indim şehire kaba şiddet yanlısı erdem ve ahlaktan yoksun zavallılara

    YanıtlaSil
  66. 2 senedir kutahyanin hisarcik ilcesinde ogrenciyim buraya geldigim gune lanet olsun insanlarindan ayri otobus firmasindan ayri cekiyoruz..anlatan arkadaslar abartmiyorlar arabalari iyi fakat gercektende soforu olsun yazihanedeki gorevli olsun sofor olsun hepsi katiksiz okuz!! yer bulma sansin yok otobusun koridorunda valizlerin ustune oturup giden var beni yalanlayacak olan muavin arkadaslarda olacaktir mutlaka isterlerse cekilmis fotolarida gonderirim insanlari yollarda nasil birakip gittiklerini bi koltukta 3 kisinin nasil oturdugunu hepsini yollayabilirim benim icin bu konuda sknti yok!! Tek olduklari icin bi taraflari tavan yapan bir firma zamaninda metro turizm gelmis buraya otobuslerini taslamislar gitsinler diye cirkeflik onlarda hakaret onlarda iyi firma diyen arkadaslara telefon acip sadece otobus saati nye degisti diye sormalarini rica ediyorum nasil bi hakaretle karsilasacaksiniz kendiniz gorun!!

    YanıtlaSil
  67. şöyle bir yazılanlara baktım degişen hiçbirşey yok.tv ler berbat.kutabyadan tavsanliygidislerde 10 20 dakika yakit ikmali.vs anlatilmaz yaşanir.hizmet nasil berbat verlir sorusunun ugulayicisi ASTURR

    YanıtlaSil
  68. şuanki telefon nosunu bilen varmı

    YanıtlaSil
  69. istanbul esenler şubesi kutahya astur telefon nosu ?

    YanıtlaSil
  70. Kütahyalılar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?