İşte yıl sonu için bu şeye yazdığım yorum

Bu şey: Mehmet İleri


Ben teknolojiye yatırım yaparken her zaman ihtiyacıma göre en ileri teknolojiyi, en son modeli tercih ederim. Ben bu tercihimi arkadaş seçerken de yaptım. Sen arkadaşlarım içinde en ileri modele sahipsin. Senin diğerlerine göre üstün teknolojik özelliklerin var. Zaten bu tipinden de anlaşılıyor, tam bir Japon harikası olarak duruyorsun. En çok da gereksiz ve boş konuşmanı seviyorum. Bu tamamen sana ait olan bir özellik ve Çinliler tarafından kesilemez, kopyalanamaz ve yapıştırılamaz. Başarılı olacağını sanmıyorum ama mutlu olabilme ihtimalin var.

Önemli Not: Resime aldanarak ders çalışan başarılı bir öğrenci sanmayın. Kendisi bizzat uykucunun önde yatanıdır. Kafasını yastığa koymadan uyur, altından yatağı yorganı alsan kalmaz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?