Kan hastalığım

Amcam ağır bir ameliyat geçirmişti. Sınavlarım bittikten sonra kendisini ziyarete gittim. Amcam yatağında yatıyor ve bana ameliyat anını anlatıyordu. (ilk zamanlar ayağa zor kalkıyordu, şimdi çok iyi.) Nasıl hastaneye gittiklerini, ameliyat kararını ve ameliyat anını... Ağzına ve burnuna sürekli kan dolduğunu ve konuşamadığını, zor nefes aldığını anlattı. Ameliyattan çıktıktan sonra da yoğun bakımda da aynı sıkıntısı devam etmiş. Doktorlarla ve hemşirelerle iletişim için gözlerini kullanıyormuş. (Kan, kan, kan...)

Yaklaık 15 dakika sonra artık devamını dinleyemeyecek hale geldim. Çünkü gözlerim artık görmüyordu. Yengemden beni balkona çıkarmasını istedim. Ama artık çok geçti. Gözlerimi açtığımda amcamın başımda olduğunu ve yengemin, "Yetişin Selman gidiyor!" seslerini duydum. Nerede olduğumu anlayamadım. Çünkü ben bayıldığım anda kendimi evimizde görmüştüm. Bir anda amcamı görünce çok şaşırdım. Olayın ilk heyecanını atlattıktan sonra da Tamam panik yapmayın, ben iyiyim." dedim.

Beni hemen amcamın yatağına yatırdılar. İşte o zaman çok güldüm. Hasta ziyaretinde hasta oldum. Amcam o zaman bana dönerek şöyle dedi: "Sen iyi değilsin oğlum, bir doktora git, sen hastasın." Evet ben hastayım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?