Size VATMANN diyorum

Bundan tam 8 sene önce aklıma çok güzel şeyler gelmişti. Bir GSM operatörüm olsaydı ismini CELLMANN koyacağım ve servislerimin sonuna da MANN ekleyecektim. Sözlüğü elime aldım ve içinde MANN geçen bütün kelimeleri yazdım. Her kelimeye bir servis ve tarife ismi verdim. Tabi o zaman VATMANN için bir karşılık bulamamıştım. Taki Vodafone Telsim'i satın alana kadar.

Peki Vodafone gelince ne oldu?
Vodafone gelince harfler yerine oturdu ve VATMANN yani Vodafone Avea Turkcell Cellmann ismi birleşti. GSM operatörü fikrim halen var fakat biraz para biriktirmeliyim. Ama VATMANN'ı başarıyla yönetiyorum.

Nasıl yaptın bunu, sen hastasın diyenlere...
Dün VATMANN tarihi bir rekora daha imza atarak bir günde 7.719 ziyaretçi sayısına ulaştı ve bir önceki 5.536 olan rekorunun ağzını burnunu kırdı. Bana sen hastasın diyenlere

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?