BARAJI AŞTIK TURKCELL ILE ASLA


1. olma konusunda dayanamıyorum. Gözüme kestirdiğim her 1.liği en kısa zamanda elde etme gibi bir hastalığım var. Evet, en son Turkcell'e gözümü dikmiştim ve sonunda bunuda başardım.

Tarihler 30 Ağustos 2007'yi gösterirken milyonlarca kişinin ekranlarına yansıyan yukarıdaki bu görüntü aslında herşeyin açık bir göstergesi. 8.500.000'in üzerinde bir katılım ile gerçekleşen Turkcell Anahtar Kampanyası'nın sonuçları çekilişin yapıldığı saatlerde anında VATMANN'da yayınlandı. Turkcell VATMANN'ın hızına yetişemediğinden dolayı Google'de 2. sıraya düştü. Bu durumda Turkcell Anahtar ÇEkiliş sonuçlarını milyonlarca aboneye VATMANN duyurdu.

O gece ne oldu?
İlerleyen saatlerde VATMANN milyonlarca kişinin akınına uğramış ve o gece de binlerce ziyaretçiye hiç bir aksaklık olmadan hizmet vermiştir. Bana gelen telefon, kısa mesaj ve e-postalarda üst düzey yöneticiler de dahil olmak üzere bir çok kişi memnuniyetlerini dile getirdi. Ayrıca Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, TurkcellKim servisinden telefon numaramı bularak gece geç saatlerde beni aradı ve yukarıdaki tabloyu anlatarak VATMANN ile ortak çalışma teklif etti.

Tabi ki bu teklif bir çok insanın hayallerini süsler. Ama kabul etmedim. Çünkü ben zaten Turkcell'i geçebiliyorum, işte yukarıda belgesi, beni takip eden bir firmanın bana sunacağı işi ne yapayım? Onlar benimle ortak çalışsınlar, VATMANN gelişsin. Korkunun ecele faydası yok. Çalışan kazanır! Kendi yaptığı çekilişin sonuçlarını 24 saat sonra internet sitesine koyan bir firmadan ne beklersiniz? Gerçi en sevdiğim firma da Turkcell'dir.

BARAJI AŞTIK, TURKCELL ILE ASLA!

http://vatmann.blogspot.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?