Vodafone ve Avea ihaleye katılmayarak ayıp etti

Geçen seneden beri heyecanla bekliyoruz 3G teknolojisini. 3 operatörde bu teknolojinin ülkemize gelmesi konusunda ısrarlıydı. Ne zaman ki bu ihalelerin yapılacağı görüldü Vodafone ve Avea burun kıvırmaya başladı. Daha düne kadar "Gireceğiz" diyen Avea ve Vodafone sözlerinin arkasında durmamış ve Turkcell gibi delikanlı kalamamışlardır.

Kime teşekkür ediyorum?
3G konusunda çok samimi bir açıklama yaparak "Türkiye kazanacak" diyen Süreyya Ciliv'e teşekkür ediyorum. Bu konuda Turkcell'den bile daha istekli kendisi. Turkcell söz verdiği gibi ihaleye girdi parayı verdi ve aldı. Ama TK buna engel oldu.

Neye sinirlendim?
Avea ve Vodafone'a ihaleye katılmayarak teknolojinin ülkemize gelmesini geciktirdikleri için sinirlendim. Rekabet ortamının oluşmadığı gerekçesiyle ihaleyi iptal eden TK'ya sinirlendim. Rekabet ortamı meselesi ihale gündeme gelmeden önce neredeydi? 3 günde mi oluştu bu uygunsuz ortam?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?