Artık yeter

Bu İngilizler, İtalyanlar hele hele Brezilyalılar çok şanslı. Son zamanlarda PES6 oynuyorum ve bu lanet oyunda Türkiye ve Türk takımları boş kaleye gol atamayacak kadar güçsüz yapılmış. Bu kadarı da fazla. Tamam bende oynayamayabiliyor olabilirim ama AC Milan’la harika goller atıyorum. Şimdi Brezilyalı olsaydım PES 6, Fifa 2006, 2007, 2008’de daha şanslı olacaktım.

Gerçi Türk futbolunun da kalitesi ortada. En sinir olduğum şey Türk oyuncular içinde doğru düzgün orta açmasını bilen birinin olmayışı. Orta açanlar ya kalecinin kucağına yada içerideki oyuncuların olmadığı bir tarafa topu gönderiyor. Ben bir kere bile tam kafaya top gönderen görmedim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?