Başbakan, Bu durumu da bildireceğiz değil mi?

Dün yine lanet teröre 13 şehit verdik. Sayı benim açımdan hiç önemli değil, bütün insanlık yok olmuşcasına üzüldüm. İftar sofrasında haberi alınca gözyaşlarımı tutamadım. Allah bu şehitlerin anne ve babalarına sevdiklerine sabır versin.

Neye sinirlendim?
Bu haberin üzerine açıklama yapan başbakan ABD gezisinde bu konuyu Bush ile görüşeceğini söyledi. Neyi görüşeceksin? Kim ile görüşeceksin? Şimdiye kadar nerdesin? Kaç kere görüştün ne değişti? Yıllardır iktidar partisi ilk geldiği günden beri terörü Amerika ile görüşecek. Nasıl bir mesele ki görüş görüş bitmiyor. Amerikanın silahlarını pkklı şerefsizlerden topluyoruz, terörü Amerika ile görüşeceğiz. Deli olmamak için deli olmak gerekli.

Askeriyeye de kızıyorum
İlker Başbuğ, pkk ile ilgili başarılı olamadık açıklamasını yaptı. Bu saygısızca söylenen, anlamsız ve amaçsız bir insanın sözleri gibi. Eğer elimizde savaşacak silahımız olmasa tamam diyeceğim. Uçağından, tankından, topundan füzesinden herşeyden elimizde var, yarım milyon askerimiz var ama başarılı olamıyoruz. 3-5 çapulcuyla uğraşıyoruz. Beceremiyorsan toplan, defol git demek isterdim ama istemiyorum.

Yakında sabah olacak
pkk üzerinden birşeylerin hesabını yapan gerizekalılara artık güneşin yüzünü göstermeye başladığını ve ortam aydınlandığında bu yaptıklarının hesabını son kuruşuna kadar ödeyeceklerini belirtmeliyim. Askere gittiğimde eğer ki bir komutan bana teröristlerin üzerine ateş etme derse önce onu vuracağım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?