Geceleri sokaklarda dolaştım

Dr. Yalçın Doğan'ın hakkımdaki yorumu:

25 senelik ömrü hayatımda, diş bakımına önem veren, kötü alışkanlıkları olmayan, sağlam bir bedene sahip, günde 3 kere tok karna alınması gereken vitamin ilaçlarını bir kere bile aksatmayan, temiz, sağlıklı ve dürüst bir insan olarak senin bu durumunu hiç beğenmiyorum. Sık sık kontrol etmeme rağmen vücudunda hiçbir sağlık belirtisine rastlayamadım. Bunun sebebi yıllarca uğraştığın, değer verdiğin, peşinden koşup planlar yaptığın, derdinden uyuyamadığın, arkadaşlarının uyarılarına rağmen bırakmayıp daha çok bağlandığın, sürekli yanında olmasını istediğin olmadığında ise geceleri çıkıp sokak sokak gezdiğin, sırf ona daha yakın olabilmek için evini değiştirdiğin kablosuz internet olabilir. Elimden gelen her şeyi yaptım, Allah’tan ümit kesilmez ama kablo olmadığı için internet ile bağlantını kesemedim. Sağlıklı ve mutlu günler dilerim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?