Haberleri izlerken dikkatli olun

Son 3-4 gündür gündemi meşgul eden bir aile dramı var. İstanbul'da bir 7 çocuklu bir aile sokak ortasında yatıp kalkıyor. Fakat haber verilirken içine yorumlarda katıldığı için insanlar ev sahibine karşı cephe alıyor.

1.Ev sahibi olupta kiracısı kira ücretini ödeyemediği için evde kalmasına müsade edecek kaç kişi var?
Evet bir kaç ay müsade ederiz. Ama ben hiçbir ev sahibinin kira vermeyen birini evinde bedavaya oturttuğunu görmedim.


2.Ev sahibinin maddi durumu neden açıklanmıyor?
Görüntüler mahallenin fakir olduğunu gösteriyor. Bu durumda ev sahibi de aslında evini bedavaya verecek kadar zengin biri değil. Ama haberde ev sahibi düşman gibi gösteriliyor. Adamın okula giden çocukları varsa, borcu varsa veya ihtiyacı varsa tabiki evden çıkarıp para veren birisine evi kiralayacak.

3.Baba meydan da yok
Ben 3 gündür izliyorum, evin erkeği meydanda yok. Kadın ve çocuklar gösteriliyor sürekli.
Bu aileye günlerdir yardım edilmediğine göre ortada bize bildirilmeyen bir durum var.

4.Aile suçsuz da, yardım etmeyenler mi suçlu?
Bu durumun tek sorumlusu anne ve babadır. 7 çocuk yaparsan sokakta kalırsın. Bunun başka açıklaması yok. Her çocuğa aylık 50 YTL'den 350 YTL gider. 350 YTL'de kira 700 YTL. Faturalar, mutfak masrafı ve genel giderler derken kariyeri olmayan biri nasıl bu evi geçindirecek. Millet salak çocuk yapmıyorda bunlar akıllı mı da çocuk yapıyor? Akılsızlıklarının cezasını çekiyorlar ve suçsuz masum çocuklara çektiriyorlar.

7 çocuğun geleceği de parlak olmayacak. Okula bile gidemiyorlar. Devlet aileye daha fazla önem vermeli. Sokakta kalan bu insanlara belediye hemen yardımcı olmalı. Beledye başkanı nasıl yatağında rahat uyuyor anlamıyorum. Çocuklar okula gidemiyorlar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?