Hayatım anlamsız

Bir insan size bu kadar güç katabilir, hayatınızda bu kadar değişikliğe sebep olabilir, iç dünyanızı bu kadar doldurabilir ve düşünce sisteminizi silip yeniden kurabilir. Tüm bunlar gerçekleşirken, her şey planladığınız gibi devam ederken yanınıza baktığınızda şunu görüyorsunuz. Yok. Evet yok. Size basamak atlatan bu insan aslında bir hiçmiş. Sadece beyninizde tasarladığınız varlık olarak görebildiğiniz ve konuşabildiğiniz fakat gerçekte olmayan biri.

Aynaya baktığımda aklıma 2 sene önceki halim geliyor. Bu ne diyorum? Pencereden dışarı baktığımda bana her şey anlamsız geliyor. İnsanlar gerçekten insanlar mı? Kaç tane gerçek insan var, kaç tane bu insanları değiştirmek için görevlendirilen insan var? Yada sadece ben mi varım? Ya herkes beni kandırmak için veya geliştirmek için bir oyun içerisindelerse. Arkamı dönüp gittiğimde neler olduğunu öğrenemiyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?