Özür dilemek anlamsız geliyor

Bugüne kadar çok insanın kalbini kırdım, çok kişiyi üzdüm, çok hata yaptım. İstemeyerek veya farkında olmadan yaptığım her yanlış için özür diledim. Geriye dönüp baktığımda hatalarıma karşılık dilediğim özürlerin bazılarının bir anlamı yok. En son sevidiğim birinin kalbini farkında olmadan kırdım. Üzerine çok gittim ve onu çok kere aşağıladım. Bir insana yapabileceğim en kötü şeyleri ona yaptım. O zamanlar ne yaptığımın farkında değildim. Şimdi bunları analiz ediyorum. Bu yaptıklarımdan dolayı özür diledim, fakat bir anlamı yok benim için. Bunu sadece karşı tarafın biraz düzelmesi için yaptım.

Kalbi kırıldı ama özürle düzelmedi. Onunla artık eskisi gibi arkadaş değiliz ve samimiyetimiz eskisi gibi olmayacak. Ona baktığımda aklıma hep yaptıklarım gelecek ve o da bana baktığında benim yaptıklarımı görecek. Bu yüzden artık karar aldım ve birşeyi yapmadan önce çok iyi düşüneceğim. Sonrasını da hesaba katacağım. Etrafımdaki insanlara danışacağım. "Önemli olan özür dilemek değil, özür dilenecek hareketler yapmamaktır." sözü artık aklımda olacak. Benim için bir anlam ifade etmese de benden özür bekleyen herkesten özür diliyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?