Yeni işletim sistemim: PANSUMANN

2 gün önce kurduğum ve sorunsuz çalışan yeni işletim sistemim PANSUMANN hakkında bilgi vermek istiyorum. Uzun çalışmalar sonucunda yeni bir sistem geliştirdim, tamamı kendime ait. Bu sistem bana benzeyen insanlar için.

Yarışma ruhlu ve rekabeti seven bir insan olarak ders çalışmak, spor yapmak ve kitap okumak gibi yapmak istediğim fakat uzun süreli ve istikrarlı bir şekilde bir türlü yapamadığım eylemleri yeni sistemde sorunsuzca yapabiliyorum.

Nasıl bir sistem?
Yeni sistem PANSUMANN temelinde puanlama, derininde de kendimi kandırmaya dayalı. Kendime günde 100 puan toplama hedefi koydum. Bu hedef ay sonu için 3000 puan. Gün içerisinde fazla veya eksiK puan toplayabilirim. Ama ay sonunda bu 3000 olmalı.

Puanlama nasıl?
1 saat ders çalışma: 20 puan
Günlük Spor: 25 puan
1 sayfa yabancı dil kitap okuma: 5 puan
5 sayfa Türkçe kitap okuma: 4 puan

Şimdilik puanlama sisteminde bunlar var. İstikrar devam ederse yeni eylemler koyup diğerlerinin puanlarını düşüreceğim.

Peki faydalı oluyor mu?
Bu yeni sistem 3 gündür sorunsuz işliyor. Her gün 10 puan eksik bıraksam da hafta sonlarında eksiklerimi tamamlayacağım. Yarışmayı ve birinci olmayı sevdiğim için bu sistem çok yararlı olacak. Eğer yatma vaktim geldiğinde ben 50-60 puan toplamışsam uyuyamıyorum ve hemen ya kitap okuyorum veya ders çalışıyorum.

Yan etkileri olabilir mi?
Tabi ki bu işletim sistemini kurmanız için yeterli donanıma sahip olmanız gerekmektedir. Yeterli olmayan biri bu sistemi kurarsa zaten çalıştıramaz. Çalıştırsa bile onu çok zorlar.

Neden PANSUMANN?
Yapmak isteyip de yapamadığım şeyler bende hep bir yaradır. Eğer kitap okumadan ders çalışmadan kafamı yastığa koymuşsam zaten rahat değilimdir ve uyku zorluğu çekerim. İşte PANSUMANN tüm bu yaralarıma ilaç olmak için geliştirildi. Teşekkürler CELLMANN.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?