Mobiletişim’de 1 Sene

Mobiletişim’de 1 Sene
Evet 3 Aralık tarihinde Mobiletişim’de işe başlayalı tam 1 sene oldu. Tabiki bu bir sene içerisinde gerçekten çok ciddi şeyler değişti hayatımda. Öncelikle profesyonel iş hayatını biraz olsun öğrenmiş oldum. Bunun yanında işle ilgili tecrübem üst seviyelere çıktı. Mobil Teknolojiyi daha da yakından görme fırsatım oldu. Bir çok insanla irtibat kurdum, bir çok kişiyle arkadaş oldum. Olaylara karşı daha mantıklı çözümler bulmayı öğrendim. Tasarım konusunda gelişme sağladım. Yaptığım haberler, –de, -da ları ayırmayı öğretti.

Yaptığım şeylerin insanlar tarafından değerlendirilmesi ve beğenilmesi hoşuma gitti. Arkadaşlarımın arasında çok ayrı bir yer edindim. Karizmam sıfırın altından 100 üzerinden 80’lere çıktı. Son katıldığım televizyon programı ile birlikte karizmam 100’ü de geçti.

Sayısal ve sözel olarak bende neler değişti?
Cep telefonum ikiye çıktı.
Dizüstü bilgisayar sahibi oldum.
Hem insanlık olarak hem de yaptığı iş olarak çok kaliteli biriyle iş arkadaşı oldum.
Evime yakın internet kafe sahipleri zengin oldu.
Evinde interneti olan arkadaşlarımın sayısı yükseldi, onlara karşı sevgim arttı.
Karizmam 0'ın altından 100’ün üzerine fırladı.
Ben "bir şey yapıyorum" dediğim "bir şey" oldu.
Daha hızlı yürümeye başladım.
Geceleri bilgisayarımı elime alarak kablosuz internet bulmak için sokakları dolaştım.

Mobiletişim’de neler değişti?
Ziyaretçi sayısı 3.500’den 20.000’lere kadar yükseldi.
Bir çok gazete, dergi ve televizyonda tanıtıldı.
Altın Örümcekte ödül aldı.
350 olan telefon arşivi 1.300’ü geçti.
2006’nın tüm yıl ziyaretçi sayısına, işe başladığım ilk 4 ayda ulaştı.
Haber içerikleri, özellikleri ve hizmetleri değişti.
Reklam gelirleri kat kat arttı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?