7 gece masallarını okuyan var mı?

Daha önce 7+1+1 şeklinde ayakkabımı çalan hırsızlar peşimi bırakmayarak halka yönelik "sezon sonu indirimi" yapmak üzere, alalı 2 ay süre olmayan ayakkabılarımı çalmak ve tahtakale gibi alışverişin göbeği olan yerlerde "bağıra bağıra" satmak için yoğun bir şekilde uğraşıyorlar.

Buradan 7 ayakkabımı çalıp beni 7 gece uyutmayan, 7 kişiden şüphelenmeme sebep olan ve 7yi yetmiyormuş gibi 7 dakikalık fırsatlardan yararlanıp kontra ataklarla 1+1 gol daha atan hırsızlara sesleniyorum. Yeni aldığım ayakkabılara 7'nin 7+3 katı para verdim. Daha alalı 7 ay olmadı. Ben daha çok gencim ve ilk defa 7 ayda 7'den fazla ayakkabı aldım. Ne olur ayakkabılarmı çaldığınızda yerine hiç olmazsa altı köseli beyaz ayakkabılar bırakın. Zaten aynı anda 7 ayakkabımı aldınız. Daha ne istersiniz be ya.

Not: Yalnız bu resimdeki ayakkabı tarzında bırakmayın. Ben bu tarz şeyleri pek sevmem. Eve gidecek kadar giyilecek normal bir ayakkabı olsun. Beyaz olması şart değil.

Yorumlar

  1. "7'nin 7+3 katı para verdim.Daha alalı 7 ay olmadı. Ben daha çok gencim ve ilk defa 7 ayda 7'den fazla ayakkabı aldım."

    Bu 7 takıntısı nedir gerçekten ya? (:
    Nerde kaybediyorsun, pardon çaldırıyorsun bu ayakkabıları çok merak ediyorum. Bizim burda genelde camiden yürütüyorlar, bu yüzden ramazanda annemle baya bir uğraş veriyoruz ayakkabılarımızı çıkarken bıraktığımız yerde bulalım diye.

    YanıtlaSil
  2. Camiden 9 ayakkabı çaldıran birini gördün mü hiç? Kapının önünden çaldılar. 7 takıntısı nereden geldi şu an hatırlayamıyorum günlük bir takıntı olmalı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?