Bu benim kaderim sevdiğim günden

"Böyle şeyler hep benim başıma gelir!" dediğiniz bir çok şey vardır mutlaka. Şimdi ben başıma gelen şeyi anlatacağım sizde kendi başınıza bundan daha kötüsü geldi mi söyleyeceksiniz. Gerçi bu blogu kim takip ediyorsa.

"Sony Ericsson K750 cep telefonu kullanmaktayım. Harika bir telefon olduğunu söylememe gerek yok. Yeni tanıştığım bir arkadaşımla önceleri iyi başlayan dostluğumuzun daha sonrasında büyük bir kavgaya dönüştüğü sıralardaydı. Karşılıklı olarak sürekli mesajlaşıyor ve içimizden gelen en acımasız sözleri birbirimize tek tuşa basarak, kolayca gönderiyorduk. Özeleştiri yapmak gerekirse ben bu tür konularda çok fena olabiliyorum.

Bu fenalığın cezası olsa gerek gönderdiğim mesajların iletim raporlarının iki kere geldiğini farkettim. Bir kaç kere daha bu olay tekrarlanınca telefonu dikkatli olarak incelemeye başladım. Bu karşılaştığım en zor durumdu, çünkü ayrılmanın son çizgisini geçmek üzere olduğum birine gönderdiğim, iç dünyamın en çirkin en kirli en berbat sözleri, aynı zamanda en çok değer verdiğim ve hayran kaldığım bir arkadaşıma da gidiyordu. Telefonuma gelen iki iletim raporundan biri ayrılmak üzere olduğuma, diğeride ayrılmak istemediğim üzere olana gidiyordu.

Şaşırdım!
Telefonu takibe aldığımda gönderdiğim mesaj yazdıklarımın içinde atom bombası niteliğindeydi. Bu mesajın sevdiğim kişiye gitmesi 1-2 dakika aklımı yitirmeme sebep oldu. Gönderdiğim mesajda bir isim yoktu. Direk olarak "Sen şöyle bir insansın... diye devam ediyordu. Bu yüzden kendime "Ben yalnız mıyım? sorusunu sorduktan sonra hemen kopya mesajları okuyup korsana destek olan arkadaşımı aradım. Bu giden ilk mesaj değildi. Şimdiye kadar onlarca gitmişti son da olmayacaktı.

Mesajlar ara ara 2 kişiye birden gitmeye devam ediyor. Ama bu 2. kişi hep aynı kişi. Bu yüzden sıkıntılıyım. "Bilerek göndermiyorum deyip durumu anlatsamda bana inanılmıyor." Olayda geçen kişilerin sevdiğim iki kız olduğunu söylemem durumun ne kadar ciddi olduğunu gösterecektir. Başına böyle bir şey gelen var mı?

Ben Hastayım | CELLMANN

Yorumlar

  1. Hakkaten de kolay kolay kimsenin başına gelmez herhalde. Ama anlamadım ki nasıl oluyor? Acaba ikisini grup filan mı yaptın, bilmeden? (:

    Hem yanlışlıkla yolladığın kız demiyor mu sana "Şizofren misin Selman, nerden çıkıyor bu mesajlar? Ben sana ne yaptım?" diye.

    YanıtlaSil
  2. Grup olayı değil. Sadece ikiside değil. Ben birine gönderdiğimde bu mesajın kopyası hep aynı kişiye gidiyor.

    Aradım çok konuştum özür diledim. Ama artık aramıyorum çünkü herkes benim hasta olduğumu düşünüyor. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok ilginç operatörünü arayıp durumu izah etseydin belki yapabilecekleri bir şeydir. Gerçi Vodafone'sa senin bu yazdıklarından sonra kasten de yapıyor olabilirler. (:

    Ya da gerçekten o kötü sözleri söylediğin kız, gerçekten masum ve mazlum olduğundan, ilahi adalet tecelli ediyor.

    Ya da diğer kızcağıza benim blogumu ve bana yazdıklarını da göster, o zaman kesin inanır. (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?