Apple iPod Touch: Ben böyle şey görmedim


Bugün dakikalarca inceleme fırsatı bulduğum Apple iPod Touch sadece bir müzik çalar değil. İnanılmaz bir alet. Süper bir teknoloji. Hava atmak için müziğin sesini sonuna kadar açıp 5 arkadaşıyla kuş serisinden birine binerek arabesk şarkılar eşliğinde mahalleleri inletenlere buradan sesleniyorum. "Bu aleti kalabalık bir otobüste cebinizden çıkarıp, dokunmatik ekranından bir parmak hareketinizle şarkıyı değiştirmeniz, hakkınızda yapılan "küfür" sayısını artıracaktır. Ama insanlar bu kez cihaza küfredecektir buna emin olun."

Özellikleri gibi fiyatı da çok yüksek: 700 YTL. Herhangi bir firma bana bu aleti ücretsiz verirse istedikleri reklamı yıllarca yapabilirim. Ben böyle şey görmedim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?