Hasta ettin beni Cimbom

Bu yazıyı 2 ay önce kaleme almıştım ama yayınlamak bugüne nasip oldu.

“Alışmış kudurmuştan beterdir.” ne kadar doğru bir söz. Galatasaray’ın artık alıştığı bir şey var: İlk 10 dakika içerisinde bir gol yemek ve iki dakika sonrasında bir tane daha. Sonrasında eğer yemezse, ara ara denizin dalgası gibi ataklarla maçı çevirmeye çalışmak, eğer son 5 dakikaya kadar bunu başaramazsa, ölümüne saldırarak son 5 dakikada maçı almaya çalışmak.

Galatasaray artık bu oldu. Avrupa maçlarından bir keyif alamıyoruz. Leverkusen maçından sonra futbolcuların açıklamasına bak: “Hem lig hem Avrupa bizi çok yordu. Bu sonuç çok normal.” Ya böyle saçma bir açıklama nasıl olur? Leverkusen ne yapıyor ülkesinde, armut mu topluyorlar? Onlarında ligi yok mu, onlar neden yorulmuyor? 3 taneye kadar izin var 5 tane neden yiyorsun. İlk golu yedikten iki dakika sonra Galatasaray gibi bir takım nasıl gol yer anlamıyorum.

Çözüm nedir?
Galatasaray’ın başarıya en kısa sürede ulaşması için yapılacak tek şey var. Aziz Yıldırım gibi otoriter bir başkana sahip olması gerekiyor. Bu durumda ya benim başkan olmam gerek ya da Adnan Polat’ın. Ben olamayacağıma göre Adnan Polat olsun. Sonrasında daha genç, gözleri gören, kulakları duyan, eli ayağı tutan bir teknik direktör alınsın. Gözlerine baktığımda cin çarpmış gibi duran Orkun gönderilsin ve oyuncularla görüşmesi yasaklansın. Galatasaray’a gelip haftalardır tatil yapan yabancı oyunculara bilet alınsın ve cehenneme gönderilsin. Orası daha sıcak iyi tatil yaparlar. Yönetim kadrosunun içine mutlaka inşaattan anlayan biri getirilsin. Yoksa bu stat işi yatar. GS Store ile ilgilenecek, ticaretten anlayan bir yönetici olsun. Fenerbahçe’nin bir UEFA kupası bile yokken, bir Super Cupa’sı bile yokken futbolcuyu forma satarak alıyor, biz bedava bile giydiremiyoruz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?