Beni bu hayattan kim kurtaracak?

Sabahtan akşama kadar çalışıyorum, okula gidiyorum. Zamanımın çoğunu bu iki şey alıyor. Bunlarının yanında spor yapmak ve kitap okumak istiyorum. Ama ne mümkün. Kütüphaneden aldığım ve yarın vermek orunda olduğum kitabın sadece 8 sayfasını okudum. İşler yap yap bitmiyor.

Haberleri ekliyorum yeni telefon çıkıyor. Yeni telefon çıkınca yandım. Resimleri, özellikleri derken zaten zaman geçiyor. Bir de halin varsa buna özel haber hazırla. Hazırlasan ne olacak, eklediğin telefona ertesi gün onlarca yorum gelmiş. İşin yok sa onu da oku, hataları düzelt yayına al.

Bitti mi, tabiki hayır.
Mağaza güncelle, özel mail atanlara cevap ver, 3G ile Görüntülü konuşmanın aynı olduğunu söyleyenlere ve Nokia E65'in ön yüzündeki sensörü kamera sananlara açıklama yap. Cep telefonu satmadığımız halde her seferinde bunun neden olduğunu açıkla. 5 yıl önce piyasadan silinen telefonun fiyatının neden yazmadığını gel de anlat.

Bitmedi,
Şimdi bir de forum olayı çıktı bakalım. Ah işte, aramızdaki bu aşk olmasa, ben bu zamana kadar yaşayamazdım. Seviyorum işte bu işleri, seviyorum.

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?