Hayata CELLMANN ile bağlanmak

Bir insan, bir eşya veya herhangi bir şey, nasıl görmek istersen onu o şekilde anlarsın. İnsan hayal gücünün elverdiği kadar kötülük işler. Bir kimseye göre kötü olan, diğerine göre iyi olabilir. Bu bize her insanın kriterinin farklı olduğunu gösterir. Kötülük bana göre ne kadar kötülük, iyilik bana göre ne kadar iyilik?

Tanışmak istediğim biri hakkında küçük bir araştırma yaptım. Sonuçlar kafamı karıştırdı. Bazı insanlar benim "küçük şeyler" olarak tanımladığım sorunlara takılmış ve o şekilde görmüş, başkalarına da bunu anlatıyor. Bazıları iyi biliyor. İyi dedikleri şeyler de bana göre pek de iyi olmayan şeyler. Onun çine girip kendim öğrenmez ve söylenenlerle hareket edersem bazılarını sevindirmiş olacağım. Öğrenirsem ve bunun karşılığında zarar görürsem yine sevinenler olacak ve göğüslerini kabartıp "Biz söylemiştik" diyecek.

Merak ettiğim şey insanların yeni biriyle tanışırken terreddütleri oluyor mu ve ne gibi?

Yorumlar

  1. Ben genelde tanışırken pek tereddüt yaşamam, zaten yeni biriyle tanışmak ilk aşamada çok yüzeysel bir şeydir. Bu aşamada ne samimi olurum, ne de aşırı mesafeli. Böyle biraz zaman geçer ve ben bu sırada oluşan gözlemlerimden sonra, taban olarak bana zıt biri değilse her türlü arkadaş olurum. Bu da şöyle olur, bütün görüşleri bana uysun diye beklemem hatta değişik bir insansa düşüncelerini merak etmek hoşuma gider; fakat ruhen arkadaşlığı beni sıkıyorsa, diyelimki çok kaprisli biriyse kesinlikle anlaşamam.
    Sonuç olarak, tereddüt etmem fakat beraberken ne kadar kendim olabiliyorum ona bakarım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?