Su böreği güzel miydi?

Okuldan çıktıktan sonra bir an önce eve gitmek istiyordum çünkü fena bir şekilde karnım acıkmıştı. Otobüs durağına çok az kalmıştı ki yeni açılan bir kafenin üzerindeki yazıya gözlerim takıldı: "Tereyağlı su böreği" Saat 21:00 civarıydı. Şansımı denemek için içeriye girdim.

İçeride 2 tane çalışan vardı. Birisinin arkası dönüktü. Su böreğinin olmadığını görünce güler bir yüzle:

-Sadece bu börekler mi kaldı? dedim.
-Evet sadece bunlar kaldı şu an" dedi satıcı.

O an aklıma "Tamam teşekkür ederim, hayırlı işler." demek gelmedi ve adamın yüzüne bir kaç saniye aval aval baktıktan sonra:

-E şey, peki, su böreği güzel miydi? diye sordum.

Sorumu tamamladığımda çalışanların yüzü hemen gülmeye başlamıştı. Arkası dönük olan kadın bir anne şefkati içerisinde diğer elemana "Git evden tepsiyi getir." dedi. Eleman da hemen eve giderek su böreği tepsisini getirdi ve bana 2 dilim börek verdiler. (Misafirler geleceğinden dolayı kalan böreğin tümünü eve götürmüşler.)

Çok komik bir durumdu. Çıktıktan sonra inanılmaz güldüm. Normalde su böreği yiyen birisi değilim. Açlığın verdiği istek ve yalnızlığın verdiği konuşma ihtiyacı beni dükkanın içine sokarak bu olayı yaşamamı sağladı. Bu saçma soruyu sormamış olsaydım, herkesin yaptığı gibi çekip gitseydim o gün o börekleri yiyememiş olacaktım.

Evet, ben hastayım.

Yorumlar

  1. Herkes nasibini alır
    o soruyu sorduran nasibiniz orada olması idi

    ya sormasaydım diyeceksini zsormama gibi bir lüksünüz yoktu ki

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?