Tansaş yine Sanayi Bakanlığı yolcusu

Yeni liraya geçişte bana alışverişimin paraüstü olan 5 YKr’u vermedikleri için Maliye Bakanlığını, Sanayi Bakanlığını, Vergi dairelerini, Valiliği ve Belediyeyi başlarına bela ettiğim Tansaş’ın aynı hareketi ile yine karşı karşıyayım.

Bu kez miktar daha büyük
50 YKr’umu, "Bizim borcumuz olsun." bile demeden benden kesen Tansaş’ın kasiyerine dönerek:
“Ne yani şimdi sizin bana 50 YKr borcunuz mu var?” diye sordum.
Yüzüme bile bakmadan “Evet” dedi.
Güldüm ve geçtim. Nasıl olsa beni arayıp özür dileyecek ve “Paranızın üstünü gelip alabilirsiniz.” diyecek. Ben de daha önce de yaptığım gibi “Beyninizi nerenizde taşıyorsunuz? Ben bunu, bana 50 YKr’umu geri verin diye yapmıyorum. Herkes bu konudan şikayetçi, kasanızda mecburen bulundurmak zorundasınız!” diye sinirleneceğim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?