Turkcell'in kapısını hızlı çarpma, geri dönmek zorunda kalabilirsin

"Turkcell'in kapısını hızlı çarpma, geri dönmek zorunda kalabilirsin."

İşte bu büyük sözüne daha önce dikkat etmediğim için çok kötü bir şey yaptım: "İmaj değişikliğinden sonra farklı bir kimliğe bürünen kişiliğim, kontrol edilmesi güç, kendi kendine enerji üreten ve depolayan, hatta bu ürettiği enerjinin büyük bir bölümünü sevdiği insanlarla ücretsiz olarak paylaşarak, onlarında gözlerinin ışıldamasına, kalplerinin aydınlanmasına yardımcı olan ben, kontör almak için Turkcell Abone Merkezi'ne daldım. Geldiğimi hemen farkettiler. Çalışanların yüzüme bakarak "Ne var?" ifadesini çizmeleri aslında bana karşı gösterecekleri müşteri memnuniyetinin bir parçası değildi. Kapıyı fena hızlı kapatmıştım. Hemen merkezin en üst yetkilisinin yanına giderek: "Çok özür dilerim, yanlışlıkla oldu." dedim. Gözlerimin içine baktı, ben bu sırada bir özür daha diledim. Samimiyetimi anlayınca "Tamam o zaman çık ve bir daha gir." dedi.

Evet, bu onun bana yaptığı güzel bir espri idi. Ama hem onun hem de çalışanların benim dışarı çıkıp yeniden içeri gireceğim aklına gelmemişti. Merkezin dışına çıkarken arkamdan "Beyefendi lütfen geri dönün, lütfen yapmayın şakaydı." demesi onları kurtarmadı. İçeri tekrar girdiğimde maç 1-1 bitmesine rağmen bir üst tura ben çıkmıştım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?