Selman karakolda

Evet, yeni bir yazı dizisiyle sizlerle birlikteyiz. Bundan sonra sizlere farklı mekanlara gidip başıma açtığım belaları paylaşacağım. İlk bölüm Selman Karakol'da.

Bir arkadaşımın olayından dolayı sivil polislerle birlikte karakola gittik. Ben sadece arkadaşımın yanında durmak onu yalnız bırakmamak için gitmiştim. Kapıdaki görevli "İşin yoksa giremezsin" demişti ama ben "Var, var" deyip karmaşada içeriye girmeyi başardım.

İşte koridorda beklerken yaşananlar:
P.M 01: Sen kimsin?
Ben: Ben Selman.
P.M 01: Ne işin var burda?
Ben: Arkadaşımı bekliyorum.
P.M 01: Arkadaşın kim?
Ben: Bayram.
P.M 01: Bayram kim?
Ben: Arkadaşım.
P.M 01: Ya ben anlamadım sen neden burdasın?
Ben: Ama başa döndük şimdi. Ben Selman.

O sırada diğer kapıdan bir Polis daha çıktı ve aynı diyalogu ikili şekilde yapmaya başladılar.

P.M 02: Peki sen neden burda bekliyorsun.
Ben: Ya arkadaşımı yalnız bırakmamak için geldim. Dışarısı soğuk diye burada bekliyorum.
P.M 02: Tamam da sen ifade verecek misin?
Ben: Hayır.
P.M 02: Aa. Ya sen arkadaşını neden merak ediyorsun selman. Arkadaşın şu anda devletin en güvenli kolları altında korumada.
Ben: Tamam o zaman. Peki şu devletin en güvenli kollarına söyleseniz de, dışarıda soğuktan üşümemem için bana bir oda ayarlasa.
P.M 01: Oğlum, eğer biraz daha konuşursan seni çok sıcak bir odaya atacağız olur mu?
Ben: Ya tamam ben çıkıyorum tamam.

Kapıdan dışarı çıkıp merdivenlerden inerken arkamdan bir ses "Selman" dedi. Birlikte geldiğimiz sivil polislerden biri.

"Ya oğlum neden soğukta dışarıda bekliyorsun. İçeri gelsene üşüyeceksin."

Ya abi nerde kaldın beni yarım saattir uğraştırıyorsun, baştan desenize. Beni az kaldı içeriye atacaklardı.

Yorumlar

  1. polisler haklı şüphe uyandırmışsın bir kere ayrıca ben sana diyeyim karakolların önü, askeriyenin önü gibi bilumum kamu binalarının önünde park yapılmaz sağ sol terörist kaynıyor ne malum senin de onlardan olmadığın değil mi :)

    YanıtlaSil
  2. Evet bence de, polislerin kesinlikle Selman'a dikkat etmesi lazım. Hem karşılarındaki potansiyelin ne güzel farkına varmışlar, yaşasın Türk polisi. (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?