Turkcell'e kim pahalı diyor anlamadım

Şimdi size 100 kontör yükleyerek neler kazandığımı yazacağım?

- Her Yöne 1 saat bedava görüşme süresi
- Turkcell'lileri ararken kullanabileceğim 2 saat bedava süre
- Bizbize Kampus aboneleri ile her 10 dakikası 1 kontör
- Her yöne mesajlarım 1 kontör (Bedava mesajlarım biterse tabi)
- 3 mesajdan sonra tüm Turkcell abonelerine bedava mesaj

Ayrıca katıldığım diğer kampanyalarla
- Bedava arama sürem bittiğinde Her yöne aramamın dakikası 1 kontör,
- Arkadaşını Öner kampanyasından kazandığım her yöne bedava 500 SMS
- Halimeyi KampusCell'li yaptığım için 100 kontör
- MMS kampanyasından 1 ay boyunca günde 1.000 MMS gönderme hakkı.

6 aydır yüklediğim kontörleri sadece arkadaşlarıma göndererek harcayabiliyorum. Şimdi hangi yönü arasam, hangi yöne mesaj çeksem, hangi numaraya resimlerimi gönderip hangi e-posta adresine mail göndersem de bedava.

Soruyorum size: Turkcell'in neresi pahalı?

Yoksa ben hasta mıyım?

Yorumlar

  1. sen faturalı yap istersen telefonunu da gör kaç lira ödüyorsun

    Turkcell feci şekilde pahalı sırf ilk hattım olduğu için yanımda duruyor mecbur kalmadıkca konuşmuyorum

    ben sana ucuz tarife söyleyeyim mi

    şu anda kullandığım ne kadar lak lak etsemde şebekemde kaldığım sürece faturam aynı

    şebeke dışına gideceğim zaman diğerlerini kullanıyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?