20 YTL'ye 1 yıl boyunca müzeler ücretsiz

Kültür ve Turizm Bakanlığı çok güzel bir çalışma başlattı. 20 YTL'ye alabildiğiniz Müze Kart sayesinde bir yıl boyunca Turizm Bakanlığı'na bağlıtüm müzelere kartınızı göstererek ücretsiz ve sınırsız giriş yapabiliyorsunuz.

Bu karttan ben de almak istiyorum. Turizm Bakanlığı'na bağlı en çok müze İstanbul'da var ve ben bunların çoğuna daha gitmedim. Mesela Topkapı Sarayında Harem kısmına hiç girmedim daha. Çünkü oraya giriş ayrı ücretlendiriliyor ve fiyatı 10 YTL. Genelde kalabalık gittiğimizden içeriye girmeden geri dönüyorduk. Ama bu kartı alarak istediğim kadar giriş yapabilirim.

Kartınızı internette de alabiliyorsunuz, müzelerdeki gişelerden de. Sanırım artık müzeler çok pahalı, giremiyoruz, gidemiyoruz problemi kalmaz. Bence kartların tüm müzeleri kapsaması gerekli. Yıllık sabit ücret karşılığında her yere gidebileyim. Kendi insanımız, kendi kültürümüzden habersiz yetişmesin.

Müze Kart

Yorumlar

  1. Abi sen kartı al bana da kirala 7.5 YTL veririm :) Ben de Topkapı'nın Harem bölümüe daha hiç girmedim. Param vardı aslında ama Salı günü gittiğimiz için o kısım daha açılmamıştı. Peki ben müzer kartımla salı günü gitsem girebilcekmiyim ? :)

    YanıtlaSil
  2. Hayır giremezsin. Her salı ben gittiğimden diğer ziyaretçilere kapatıyorlar.

    YanıtlaSil
  3. Elbet gidersin Kütahya'ya. Senin Kütahyada olduğun ilk salı köyden akrabalarımı çağırıp Topkapı Harem bölümünü karış karış gezmek olucak. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?