Araç vitamini Dew motor yağları

Buna inanamıyorum. Bu insanların gözleri kör, kulakları duymuyor sanırım. Bu kadar basit bir reklam ancak bu kadar etkili olur. Etkili olmasının sebebi insanların sinirlerini bozup kanalı değiştirmesinden kaynaklanıyor. Ben kanal sahibi olsam bu reklamı yayınlamam. yayın ilkelerine aykırı bir reklam bu. Kimseyi sıkıntıya sokmaya gerek yok.

Adam evinden çıkacak ve işine gidecek. Karısına saçmalayıp (dewir değişti hanım) dışarı çıkıyor ve bahçede bir dewe. Ya bu nasıl saçmalık. Devenin ne işi var orda. Arabaya biniyor yolda kamyoncu sıkıştırıyor. Adama dewe. Ona buna dewe derken motor yağlarını satan yere geliyor. Reklamın sonunda dew kadro derken bunu kapının önündeki 3 kişi için söylüyor. :)

Bu reklamı izlerken hastalanıyorum. Kim çekmiş nerden bulmuşlar da çekmişler anlamadım. Eğer reklamdan etkilenip motor yağı alan varsa pes doğrusu. İnternet siteleri de vardır diyerek google'den arattırdım. Evet var. Ama orasıda reklamdan aşağıya kalır değil. Haat geçmiş bile. İsterseniz siz de bakın. Bu adamı yolda görürsem ne yaparım bilmiyorum.

Dew Araç Vitamini

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?