Aranızda ekranı "kıllı" olan var mı?

Acer 5602 bilgisayar kullanıyorum. Alalı yaklaşık 15 ay oldu. Şu an üzerinde bir çok arıza mevcut. Zaten aldıktan 1 hafta sonra problem çıkarmaya başlamıştı. Arızalar içinde en ilginç olanı ise ekranın altında "kıl" olması. İlginç çünkü aldığım yere ve teknik servise "Ekranın altında kıl var, bu kullanıcı hatası olur mu?" diye sorduğumda "Ne kıl mı var?" "Beyefendi emin misiniz kıl olduğuna?"

Kıl kaçırmaz bilgisayar istiyorum
Buradan kıl gibi görünüyor. Bunu aldıktan 1 hafta sonra farkettim ve %90 kıl. Ekranın arkasına nasıl kıl kaçar bilmiyorum. Bilgisayarın kullanma kılavuzunda "Kıla karşı dayanıklı değildir, lütfen fazla yaklaşmayın." yazmıyor. Ki zaten bilgisayarı kullanırken içine girmiyoruz uzaktan bakıyoruz. Bu durumda benim oraya kıl kaçırmam imkansız. Bu onların kılı. Üretici hatası.

USB sorunu hastalık gibi
Gerekirse DNA testi yaptırırım ben. Ayrıca bu kıldan başka USB'lerde çalışmıyor. Bilgisayarda 3 tane USB var. Bu 3 USB toplamda3 cihaz çalıştırabiliyor ve hiç biri diğerinin çalıştırdığını çalıştıramıyor. Yani arkaya taktığım klavyenin USB bağlantısını yana taktığımda çalışmıyor. Mause sadece yandaki USB'de çalışıyor. Telefonumda sadece 3. USB tarafından tanınıyor. Bu 3 cihaz dışında bilgisayara bağlanan aletler tanınmıyor.

Pil kafasına göre çalışıyor
Eğer fişe takmadan çalışırken pil seviyesi düştüğü için fişi takarsam pil ve işlemci arızalanıyor. Pilin ışığı yanıp sönmeye başlıyor ve şarj almıyor. İşlemci ise 2 saniye aralıklarla duruyor ve o durduğu sırada hiç bir işlemi yapmıyor. Klavyede yazı yazamıyorsunuz mesela.

Gözleri de kör bilgisayarın
Ve en son olarak da kamerası çalışmıyor. 225 derece dönebilen kamera ne yazık ki çok basit takıldığından sanırım bağlantılarındna biri koptu. Fazla kullanamadan bozuldu kamera. Topal gibi bir bilgisayarım var ve bu arızaların tümü sürekli başımda olduğundan bilgisayarı kullanmak zulum gibi. Neyseki artık servise vermek için hazırladım. Önemli odsyalarımı aldım. İnşallah hemen verirler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?