Kalabalık olmasın diye kimseye haber vermedim

Rehberimde kayıtlı olan arkadaşlarım, operatörlerin inanılmaz kampanyaları olduğunda, onlara SMS, MMS ve artık arayarak bilgi veriyorum. 07 Haziran 2008 akşamı Turkcell Kuruçeşme Arena'da Yaşar konseri ve ardından Portekiz - Türkiye Maçı vardı. 10.000 kişi ile sınırlı kontenjana tüm Turkcell aboneleri başvuru yapabiliyorlardı. Ben hemen mobil biletimi aldım ve güzel bir akşam yaşadım. Toplasanız 1000 kişi felan gelmiştir. Ben kimseye haber vermeyince, mobilbey'e de haber yapmayınca bir talep olmadı tabiki.

Turkcell Kuruçeşme Arena arka kapıTurkcell Kuruçeşme Arena arka kapı

Turkcell Kuruçeşme ArenaTurkcell Kuruçeşme Arena

Turkcell Kuruçeşme ArenaTurkcell Kuruçeşme Arena

Turkcell Kuruçeşme Arena Yaşar KonseriTurkcell Kuruçeşme Arena Yaşar Konseri

Turkcell Kuruçeşme Arena Yaşar KonseriTurkcell Kuruçeşme Arena Yaşar Konseri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?