Çılgın Osmanlılar kitabı hakkında

Yaz okulu kayıtları için Anadolu Ulaşım'ın sayın yolcuları arasına katıldım. Ve uzun zamandır binmek için heveslendiğim ama bir türlü yer bulamadığım Seyahat-i Saltanat otobüsüne denk geldim. Gece 12:30'da kalkan otobüste kola yok ve size Türk kahvesi, kâğıt helva, lokum ve gül suyu dağıtıyorlar. Ayrıca servis elemanları ve kaptanlar özel kıyafetler giyiyor. Otobüsün iç döşemesi çok güzel. Ve koltuklarda yastıklar mevcut. O kadar şanslıyım ki yanımdaki kişi o gün gelmedi ve bu güzel keyfi rahat rahat yaşama şansım oldu.

Çılgın Osmanlılar kitabı nereden çıktı?
Hemen önümde nerede olduklarının farkında olmayan, kendilerini bilmeyen iki tane eleman oturuyordu. Saçma sapan şeylerden konuşup gülüyorlardı. Benim hemen yan sıramda çok güzel bir kız oturuyordu. Bu kuş beyinlilerden çok rahatsız oldu ve çantasından kitabını çıkararak okumaya başladı. Bende bu önümde oturanlara benzememek ve vaktimi değerlendirmek amacı ile servis elemanından otobüsteki kitapları getirmesini istedim. O da bana bir sandık dolusu kitap getirdi. İçlerinden beğendikleri aldım. Bir de Çılgın Osmanlılar'dı.

Işıklar kapandı
Artık servisler bitmiş ve ışıklar kapanmıştı. Baktım yanımdaki kız kendi ışığını yaktı ve okumaya devam etti. Ben de kitabı bırakıp uyumak yerine ışığımı yakarak okumaya devam ettim. İyiki de devam etmişim. Gerçekten çok güzel bir kitaptı. Bir-iki saat içerisinde bitirdim.

www.kitapyurdu.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?