Profilo Alışveriş Mağazası Teknosa Şubesi

Profilo Alışveriş Mağazası Teknosa ŞubesiGördüğüm en güzel Teknosa Mağazası Profilo Alışveriş merkezindeki şubedir. Duvarların içine gömülü LCD'lerde ürün reklamları var ve sürekli değişiyor. Mağazanın içerisindeki bölümler büyük ve ilginç bloklarla ayrılmış. Herşey açık ve gerçek. Bu anlayışı MediaMarkt getirdi ama en başarılı şekilde Teknosa uyguluyor.

Tabi ki beni tanıtanlar böyle bir ortamda ilk nereye gideceğimi bilirler. Heyecanla iPod Touch'u aradım. (Ama önce cep telefonlarına baktım.) Sonra bütün özelliklerine sırayla baktım. Çok kullanışlı olduğunu ve harika olduğunu artık söylemekten bıktım. Bu aleti almak istiyorum ama çok pahalı.

Aslında Teknosa bana bundan bir tane verse ben Touch'un Teknosa'nın reklamını deli gibi yaparım. Evet deli gibi reklamını yaparım. Çevremdeki kişilerin aylık teknoloji harcaması ortalama 2.000 YTL civarında. Her ay birisine bilgisayar, cep telefonu, MP3 Player alıyoruz. İstersem bunların tümünü Teknosa'dan yaptırabilirim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?