Yalnızlık gittiğin yoldan gelir

Güneşin hayatımızda bir anlamı olması için ona nasıl bakmamız gerekir? Her sabah kalktığınızda yorgunsanız, yine yapacağınız şeyler aynıysa ve sizi mutlu eden bir şey yoksa hayatınıza güneş doğmuş, bunun ne anlamı var?

İnsan neden yemek yer?
Kahvaltı sofrasını düşünüp artık sofrada ne olduğunu merak etmiyorum. Yemek yiyorum ama sadece açlığı hissetmemek için. Yediklerimin boğazımdan geçmesi için bekliyorum. Bazen bütün gün hiç yemek yemiyorum. Karnım çok acıkıyor ama yemek yemiyorum. İnsan neden yemek yer?

Gücüm kalmadı mı?
Arkadaşlarımı aradığımda onlarla konuşacak bir şey bulamıyorum. Nasılsın, iyi misin, ne yapıyorsun? Bana da bu soruları soruyorlar. Cevabı hep aynı. İyiyim, aynı işte uğraşıyoruz. Telefonu kapattıktan sonra kendime ve yaptıklarıma bakıyorum. Güneşin pencerede nasıl doğup battığını görüyorum. Günler o kadar hızlı geçiyor ki bunu son 20 gündür fark edememişim. Aslında hiç bir şey yapmıyorum. İçinde bulunduğum aydınlık ama anlamsız dünyamın içinde oturuyorum. Şu an hiç bir gücüm yok. Yapmak istediğim şeylere ulaşmak için yapabileceğim şeylere harcayacak hiç bir gücüm yok.

Hayatına anlam kat
İnsan hayatını nasıl anlamlandırır? Şu an yaşadığım şeyin de bir anlamı var. Böyle olmasının bir sebebi de var. Her problemin bir çözümü de var.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?