Yaz okulu parasını nasıl yatırdım

Yaz okulu kayıtları için yine okula gittim. Benim yaz okulunda en çok sıkıldığım konu kayıt günlerinde okula parar yatormak için saatlerce beklediğim kuyruklardır. Gerçi bunu sadece 1 kere yaptım. Bu sene de her zaman olduğu gibi sabahın köründe bankada sıra beklemeye başlayanlar, akşama kadar ancak paralarını yatırdılar. Aşağıda yazacağım sıkıntıları okul yönetimi bilmediğinden dolayı, yaklaşık yarım milyar lira parayı elinde bekleterek rezillik çeken arkadaşlarım her zaman mağdur oluyorlar.

1. Anlaşma Ziraat Bankası ile yapılıyor. Bu yüzden kalite beklemeyin. Size sıra numarası vermiyorlar. Binlerce kilometre uzanan kuyruğa geçip sıranız gelene kadar kuyruktan ayrılmadan beklemelisiniz.
2. 500 YTL'ye kadar varan yaz okulu parasını ödemek için koskoca banka sadece 2 kişiyi görevlendiriyor. Yaz okuluna katılan öğrenci sayısı yaklaşık 8.000.
3. Ne kadar para yatıracağınızı ders seçimi yaptıktan sonra öğrenebildiğinizden dolayı okula 2 kere git gel yapmak zorundasınız ve parayı önceden memleketinizde yatıramıyorsunuz.
4. Okulda açılan ve 3 kişinin görevlendirildiği bankada para ödemek isterseniz biraz daha rahat ama önce önünüzdeki 1500 kişiyi beklemek zorundasınız.

Daha yazamadığım bir çok sıkıntı vardır. Benim bankada tanıdğım olduğu için hiç sıra beklemeden hemen paramı yatırdım ve kaydımı tamamladım. Belki yaptığım arkadaşlarıma karşı bir haksızlıktı ama yaşanan bu durum çok mantıksız. Sabahtan akşama kadar sıra beklemenin bir mantığı yok. Bu benim için bir problemdi ve bu şekilde çözüldü.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?