Yıkılmadım ayaktayım tüm milletlerle yan yanayım

Uluslararası Türkçe Olimpiyatında yarışan yaklaşık 30 kişilik grubun dün geceye özel olan gösterisini izledik. Uzun ve çok güzel bir gösteriydi. Gecede en çok beğendiğim, Mahsun Kırmızıgül’ün taklidini yaparak “Yıkılmadım Ayaktayım” şarksını söyleyen çocuktu. Program bittiğinde seyircilerin çocuklarla fotoğraf çektirmesine izin verdiler. İşte o görüntüler:

Nijeryalı çocuğa sarılıp fotoğraf çektirdim. Bizim şirkete yeni eleman olarak almayı düşünüyoruz.

Bu Kazakistanlı kız. Fotoğraf çektirebilir miyiz? diye sorunca "Tamam ama ben eve gideceğim, hemen çekerseniz sevinirim" dedi. Otomatik netleme devreye girmediğinden kötü çıktı.

Bu arkadaş diğerlerinden büyük. Azerbeycanlı. Sahnede çok güzel olnadılar ama büyük olduklarından fazla ilgi çekmediler. Renkleri farklı olsaydı ilgi çekerlerdi.

Bu fotoğraftada sahneden ayrılıp odasına kaçan çocuğun koluna girip, "Kaçmazsın nereye, çek-ti-re-cek-sinnn." dedim. Bana bakıp "abi çok açık gözlüsün sen ya" dedi. Hemen nazarı değdiğinden fotoğrafta böyle gözlerim kısık çıktım. Çocuğunkiler normal onlar öyle zaten.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?