Zil çalıp kaçmalar eskidi diye ben bunu yaptım

Televizyondaki reklamlardan da izlediğiniz gibi hâlen yurdumuzun bazı bölgelerinde çocuklar apartmandaki zillere yukarıdan aşağıya doğru basıp kaçıyorlar. Ben de geçenlerde yeni bir şey denedim. Biraz daha eğlenceli.

Nasıl bir ev sahibi?
Kiralık ev ararken apartmanın 150. katında A4 kağıda yazılmış bir ilan gördüm. Ya Satılık yazıyor ya da Kiralık. Ama evin sahibinin beyninin çevresi Türkiye ortalamasının çok altında olduğundan dolayı pencereye astığı yazının aşağıdan görünemeyeceğini düşünememiş. İnsan yazıyı astıktan sonra bir bakar görünüyor mu diye? Ama kapasite yok. Neyse konu bu değil.

Ne yaptım?
Yazıyı okuyamayınca çok sinirlendim. Bu komşular için çok kötü bir durum. Çünkü günde 150 kişi ev hakkında bilgi almak istiyor ve direk onların ziline basıyorlar. Ben de hemen apartmanın kapısına gittim ve o dairenin karşısındaki dairenin ziline bastım. Sabahtan beri gelen taleplerle ilgilenmekten yorulan bir kadın ve benim aramda megafondan şu konuşmalar geçti::

-Kadın: Kimsiniz?
+ Ben: Alo, alo...
- Alo beyefendi kimsiniz?
+ Kimi aramıştınız siz? Kimi aradıysanız oyum.
(Burada elimi ağzımla kapattım çünkü inanılmaz bir gülme geldi.)
- Ya Allah Allah, deli bu adam herhalde.
(Kadın şaşkına döndü ve evdekilere benim deli olduğum hakkında bilgi verdi.)
+ Alo, alo yanlış numara hanımefendi burda öyle birisi yok. Siz kaçı aramıştınız kapatıyorum." diyerek hemen arabaya atladım ve sokaktan kaçtım.

İnanılmaz komik ve zevkli bir şey. Denemenizi öneririm. Tabi ki kadının megafonu kapatma ihtimali yok. Belli bir süre açık kalıyor. Mecburen bu söylediklerimi dinledi. Son sözlerimi söylerken arkadan gülme sesleri de geldi zaten. Demek ki bu her iki taraf içinde eğlenceli olabilir. Sinirimi komşudan çıkardım. Artık o gereken şeyleri karşıdaki evin sahibine iletmiştir.

Ben Hastayım | CELLMANN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?