Ne zaman kör taklidi yapacaksınız?

Geçenlerde denize gitmiştik. Sabah erkenden gidip kahvaltımızı yaptıktan sonra hem şunu düşünüyordum: Şimdi akşam 6'ya 7'ye kadar bu suyun içerisinde ben ne yapacağım? Hadi sağa sola yüzdüm. İleri geri gittim. Peki sonra? Suyun içinde odun gibi bekleyecek miyim?

Saat 10'da girdiğim denizden plajdaki diğer insanların yardımıyla zorla çıkartıldım. Daha tam olarak zevkini alamamıştım. Yüzme, ters takla, dalma, uçma, top oynama gibi aktivitelerin yanında hem yunusa hem de kanoya bindim.

Denizden çıktıktan sonra elbiselerimi değiştirmek için soyunma kabininin bulunduğu yere gittim. İçerideki odalardan birine girip elbiselerimi değiştirirken çok yakından gelen bir kadın sesi duydum. Sonra "Ayşe boş yer yok mu?", "Elif hadi acele et gideceğiz" gibi sesler geldi. Artık kabinde yanımda olmasını istediğim 3 şey vardı. Dışarıya çıktığımda kadınların dayağından kafamı korumak için kask, yüzümü gizlemek için çuval ve hızlı koşabilmek için iyi bir ayakkabı.

Seslerin kesildiğini hissettiğim bir anda hemen dışarıya çıktım. Buna inanamıyorum, elifin babannesi kapıda nöbet tutuyor. Arkdan benim geldiğimi farkedince gözlerimin içine doğru "Sen delisin galiba?" şeklinde baktı. Ben de o sırada Annee, Anneee. Annem buralarda mı? Benim gözlerim görmüyor." dedim. Teyze de "Oğlum sen kadınların yerine girmişsin." dedi.

İşte siz de kadınlara ait soyunma odasına girerseniz, ilk yapabileceğiniz şey kör numarasıdır. Bu hem sizi acındırır hem de linçten kurtarır.

Yorumlar

  1. kütahya astur iıle ankaradan kütahyaya15,02,2009 43 he 946 plakalı otobüs ile bir seyahatim oldu herşey süperdi kaptan ve muavine sonsun teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?