Bolu'dan Ankaraya 30 Km. hızla geldim

Bolu tüneline girmemize 1-2 dakika kalmıştı ki araba son defa 4. vitesten 3. vitese geçiyordu. Çünkü daha sonra devam eden yolculuğumuzda hiç 4. vitese çıkamadı.

Baskı balatanın bedeli 400 YTL
İstanbul’dan Ankara’ya giderken Bolu Tüneli önünde arabanın baskı balatası bitmişti. Bilenler bilir gaza basansız da araba gitmiyor, bağırıyor. Araba o haldeyken ortalama 30 Km hızla Bolu’da bir tamirciye gittim. Adam arabanın tamiri için, ertesi gün keseceği kurbanın parasını benden istiyordu: 400 YTL. Evet, kötü bir durum. Arefe günü, ertesi gün bayram ve benim bir an önce Ankara’da olmam gerekiyor.

Sadece 2 kere yokuş aşağıya
Adam almayı planladığı 400 YTL için 4 saatini tamir için ayıracağını da söyledi. Yani bu şu demek oluyor: Saflığımdan yararlanıp eti bedavaya getireceği gibi, benim zamanımı ve paramı da alarak işleri büyütmek istiyordu. Elbetteki buna izin vermedim. Sadece 2 kere yokuş aşağıya boş viteste 110 Km. hıza çıkmayı göze alarak ortalama 30 Km. hızla Bolu’dan Ankara’ya geldim.

Güvenlik şeridinde bir ömür
Otobandasınız ve araçlar çok hızlı. En sağ şeritten gitmem trafiğin güvenliğini bozacağından ben yasak da olsa güvenlik şeridinden gittim. Saatler su gibi aktı. Bugüne kadar solladığım tüm arabalar beni sırayla geçtiler. At arabası olsa o bile geçerdi. İyi ki otobana almıyorlar.

Hız her zaman zararlı: Trafikte de aşkta da
400 YTL’lik tamir parasını Ankara’da 185 YTL’ye hallettik. Ayrıca İstabul’a geri dönerken de beni sollayan arabaları hızımla döverek hallettim. Hız her zaman zararlıdır, trafikte de aşkta da. Aynı zamanda bunu yavaş hız olarak da kabul edebiliriz. Trafikte de zararlı, aşkta da. Elinizi çabuk tutun.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?