Üşüyünce ne yaptık?

Sağlığı bozuk bir insan olarak doktorumu yanımdan hiç ayırmıyorum. Tedbirli olmak gerekiyor. Öleceksen bile güzel öl derim kendime hep. Soğuk bir kış gününde doktorumla buluşmak için randevu almıştım. Beni beklediği yere gelene kadar zaten sıfırın altına düşmüştüm. Birbirimizi bulduktan sonra ısınmak için sıkıca sarıldık. Fakat ikimizde donma noktasında olduğumuzdan aramızda bir ısı alışverişi olmadı.

Tamamda üşüyünce ne yaptın onu anlat
Sıcak havaya göre soğuk havada insan daha mantıklı oluyor. Çok üşüyorduk ve bu problemi çözmemiz gerekiyordu. Aklıma giyim mağazalarına girip üzerimize bir şeyler giyip çıkarmak geldi. Yeni sezon ürünlerini kat kat katlayan görevlinin elinden alıp, umursamaz bir biçimde bozup dağıtacak ve elbiselerin tüm sıcaklığını gece bitene kadar depolayacaktık.

Öyle de yaptık zaten
Üzerime giydiğim kalın poların nasıl olduğunu soran doktoruma çok sıcak şeklinde bir cevap verdim. Bunu duyunda o da aynısını alıp giydi. Ben görevlilerin duyması için yüksek sesle “Bu üzerimdeki dursun, bunun üzerine yakışacak bir mont alacağım.“ dedim. Üzerimden sıcacık poları çıkarmadan mağazanın içerisinde yarım saat montları giyip giyip çıkardım. Artık terleme noktasına bile gelmiştim.

İçimiz üşümüştü
Neden üşüdüğümü mağazada 45 dakikadan fazla kalınca anladım. Bizim içimiz üşümüştü. İçeride içimizi doğalgaz sobası ile %100 zamlı olarak ısıttık. Kendimize gelince de Neyse ben vazgeçtim, daha sonra gelip bakarım. Diyerek oradan uzaklaştık. İşte biz üşüyünce bunu yaptık.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?