Bazıları üzdükçe mutlu oluyor

Arkadaşlarıma geçen ay şu mesajı göndermiştim. Bu mesajı göndermemin kendi çevremle ilgili bir sebebi vardı :

"Bir insanın kalbini kırmak güzel bir şey değil. Fakat bazı insanlar bunu yaptıkça mutlu oluyorlar."

Devam eden savaşta her iki tarafında yanında değilim. Arada kalmayı sevmiyorum, çünkü arada kalanlar eziliyorlar. Umrumda olan tek bir şey varsa silahlardan ve bombalardan dolayı ölen masum insanlar ve özellikle çocuklar. Haberlerde bir bebek görmüştüm ve fosfor bombasının etkisi ile bütün vucudu yanmış, gözleri yaşlı bir şekilde inliyordu. Vucudunun her yerini sargı bezleriyle çevrelemişlerdi.

Acıdan dolayı yaşlı bir insanın inlemesini biliyorum. Fakat acıdan dolayı bir bebeğin inlemesini ilk defa gördüm. Onun gözlerine baktığımda, bir kaç sene içerisinde yaşadığı acının, benim inleyen bir yaşlının gözünde gördüğüm acıdan daha fazla olduğunu gördüm.

Geçmişten ders alınması gerekirken, İsrail Başbakanı kendine kötü bir son hazırlıyor. Bu sonu yaraları bir daha iyileşmeyecek olan çocuklar büyümeden göreceğiz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?