Kendi blogunu okumak

Biraz unutkan olduğum için ara sıra “bloguma en son ne yazmıştım.” diye merak ediyorum ve hemen girip yazdıklarıma bakıyorum. Ben Hastayım’ın yanında Halime Çiçek isimli bir bloga da sahip olduğumdan dolayı ve o blogu, blogla aynı ismi taşıyan arkadaşımla birlikte yazdığımdan dolayı oradaki merakım biraz daha farklı.

Okuyucu kitlesi de çoklu
Karşılıklı atışmaların yaşandığı blogda, Halime’ye karşı bir şey yazdıktan sonra gelen yorumları ve Halime’nin cevabını beklemek çok zevkli oluyor. Aynı şey onun içinde geçerli. Genellikle yazılarımı gecenin bir vakti yazdığımdan dolayı Halime sabahları hep büyük şoklar yaşar. Bazen onu iyice şok etmek için yazımı yazdıktan sonra telefonuna mesaj gönderirim. O da bu mesajı okur ve hemen rüyasında korku filmini çeker ve gişe rekorları kırar. Oradaki okuyucu kitlesi de kendi içerisinde 3'e ayrılır. Biri benim yanımda olanlar, diğeri Halime'nin tarafını tutanlar, bir diğeri ise Halime'nin yanındaymış gibi görünüp, küçük küçük ona dokunduran Halime'nin en yakın arkadaşlarıdır.

Birlikte blog yazmak
Birlikte blog yazmak önceden düşünülmüş bir fikir değildi. Fakat bu zamana kadar bunu yapan birini, bir blogu iki veya daha fazla kişinin paylaştığını görmedim. Bu çok farklı bir durum ve çok eğlenceli. Aynı zamanda çok eğitici ve geliştirici. Halime’yi sinirlendireceğim diye olmadık şeyleri gerçekmiş gibi düşünüp yazmak, bana yazdıklarına cevap vereceğim diye hep bir arayış içerisinde olmak çok değişik bir durum. Zaten bu durum yazılarımdan da belli oluyor. Buraya yazarken farklı oraya yazarken farklı oluyorum.

Yorumlar

  1. evet, ben de aynı şekilde çok eğleniyorum ve yazılar ve yorumları merak ediyorum.

    yalnız bir nokta var; senin yanında olanlar derken, onlar kim oluyor? (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?