Kontör Sıkıntısı Çekiyorsanız Bu Yazıyı Okumayın

Kontör Sıkıntısı Çekiyorsanız Bu Yazıyı Okumayın
Lütfen her ayın sonunda kontör sıkıntısı çekiyor veya yüklemelerini her 3 ayda bir hat kapanmasın diye yapıyorsanız lütfen bu yazdıklarımı okumayın.

Turkcell’den aldığım internet hizmetinin karşılığı 5623 kontöre dayanıyor. Online işlem merkezinde yazan rakamlara göre internete son 3 ay içerisinde tam 5623 kontör vermişim. Yani bu miktar normal bir kullanıcının her ay 100 kontör alarak yaklaşık 4,5 senede ulaşabileceği bir rakam. İşte belgeler:



Ekim ayında 150 kontör yüklemişim ve toplam 670 kontör harcamışım. Bunun yarısı GPRS.



Kasım ayında hiç kontör yüklememişim. Fakat bunun karşılığında toplam 2734 kontör harcamışım. Bunun 2524'ü GPRS'e.



Aralık ayında zirveye yükselmiş. Toplam 2812 kontör harcadığım Aralık ayında sadece 2774 kontör GPRS'e harcamışım.

Teşekkürler Turkcell, verdiğin bedava internet paketleri için :)

Bu interneti nerelerde kullandım?
  • Bu internet paketlerini okula gidip gelirken MSN açıp, facebook'da arkadaşlarımın resimlerine yorum yazarak harcadım.
  • Kiramı bankamın cep şubesine girerek ödedim.
  • Türk Dil kurumunun wap sitesini kullanarak gün içerisinde anlamını bilmediğim bir çok kelimeyi öğrendim. İsimler sözlüğü sayesinde de bir çok ismin anlamına baktım.
  • NTV WAP'tan haberleri saat saat takip ettim.
  • Her gece yatmadan önce Wapedia'dan bir makale okudum.
  • Acaba bununla ilgili Google'da ne var diyerek Mobil Google'a girip arama yaptım.
  • RSS kaynaklarıma cep telefonumdan baktım.
  • Televizyon izledim ve radyo dinledim.
  • Google Maps'a bağlanıp kendi evimi, onun evini ve kız kulesini favori olarak kaydettim.
  • E-Postalar mı? Bütün hesaplarım cebimdeydi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?