Neden geceleri mesaj çekiyorum?

Çünkü sabah uyandığında mesajı olduğunu görenler, benim gönderdiğim mesajlardan birini okuduğunda güne sinirlenerek başlıyor. Sinirlenerek başladığı için gün içerisinde stres ile boğuşuyor ve hayatından bir tat alamıyor. Ben de zaten bunu istiyorum.

Daha önce yazdığım Günde kaç mesaj gönderiyorum başlıklı yazıya ulaşmak için tıklayınız.

Anlamsız mesaj göndermek ve insanların tepkilerini toplamak çok hoşuma gidiyor. Son zamanlarda maç saatlerinde ve gece 3-4 arası daha çok göndermeye başladım. Aynı evde kalan kişilere de birden fazla aynı mesajı gönderdiğimde artık evdeki herkes beni konuşmaya başlıyor. Ertesi gün beni gördüklerinde sordukları ilk şey bu soru oluyor: Neden gece?

Telefonumun durumu
Önceden mesaj göndererek telefonların hafızasını doldurabiliyordum. Fakat teknoloji artık buna izin vermiyor. Çoğu telefon sınırsız sayıda mesaj alabiliyor. Şu an kullandığım telefon bozuk. Bir kişiye 5 tane bayram tebriğinin veya kampanya bilgisinin gelmesinin tek nedeni bu. Listenin sonuna gelen telefon tekrar başa dönerek aynı mesajı yine gönderiyor. Eğer biri beni arayıp “Yeter artık, yeter!” diye kızmadıkça da farkında olmuyorum. Herkes mesaj gönderirken çok zaman kaybettiğimi sanıyor ama hiç de öyle değil. Mesajları bilgisayardan yazıp, daha önceden oluşturduğum listeye gönder diyorum. En fazla 2 dakika.

Benden gelen mesajlardan rahatsız olan ve gerçekten de rahatsız olan Elifile'nin yeni blogunda yazdığı bir yazı var. Koklamak için tıklayınız. Blogun ismi ile benim hiç bir ilgim yoktur. Gençler genelde taklitçi oluyor.

Gece gelen mesajlara karşı alınabilecek önlemler
Telefonunuzu kapatın
Telefonunuzu sessize alın
Beni engelleyin

Gece gelen mesajlara örnekler:
1. Lütfen bu mesajı en az 7 kişiye gönderin. Gönderirseniz günahlarınız silinir ödüllendirilirsiniz. Göndermezseniz telefonunuz bozulur kontörünüz biter perişan olursunuz. Bir arkadaşım göndermedi ishal oldu 1 hafta yattı. Gönderenler çok mutlu oldu, yüzleri güldü. Bu mesaj Mekke imamından geldi ve ayrıca bu mesajı gönderirseniz Bill Gates size servetinden burs verecek, lösemili bir çocuğun hayatı kurtulacak, MSN paralı olsa bile siz bedava kullanacaksınız. (Hepsini bir arada ilk defa ben sunuyorum.)

10 Kasım’da sınavlarım var, lütfen dua edin.

2. Artık işini gücünü bırakıp dua edenler kazanıyor. Hemen işinizi gücünüzü bırakıp bugünkü sınavım için bana dua edin, çorap, iç çamaşırı veya mendil kazanın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?