Nerde diyorum sana söyle çabuk nerde?

AlışverişBen giyim mağazalarında erkek reyonunun üst veya alt katta olmasına karşı çok sinirleniyorum. Sana sevdanın yolları bana merdivenler. Zaten içeri girer girmez hemen “Beyefendi erkek reyonu üst katta.” diyorlar. Belki kız arkadaşıma bir şey alacağım. Bunun içinde mi üst kata çıkmam gerekli?

Geçen gün bir mağazaya gittim. İçeride üç kişi vardı. Ben içeri girince hepsi toparlandı. Ben yine alt veya üst kata çıkmak için hazır bir şekilde, gözlerimin içine yeşil yeşil bakan adama:

+
Nerde? diye sordum. Ama sadece adama “Nerde?” dedim.
Bir an duraksayan adam, ciddi duruşum karşısında ses tonunu yumuşatarak, “
Kim nerde?” diye cevap verdi.
+ "Kim mi,
erkek reyonu tabi ki. Nerde erkek reyonu?" dedim.

Bir anda herkesin yüzünde bir tebessüm belirdi. Gerçekten çok komik bir durumdu. Ben alt kata inerken, benden hemen sonra dükkana giren görevlinin, arkadaşlarına neden güldüklerini sorduğunu duydum. Ayrıca çıkarken de bana güzel güzel baktılar. Görevlilerden biri kapımı açtı ve tekrar beklediğini söyledi. Bunu ilk defa yapıyorlar.

Yorumlar

  1. bazı dükkanlardan iki tane giriş kapısı oluyor genelde tek katlı olanlarda, bazen yanlışlıkla erkek reyonuna açılan kapıdan giriyorum panik halinde bayan reyonu ne tarafta acaba diye sesleniyorum görevlilere :)

    YanıtlaSil
  2. Panik halinde mi? Neden ki? Erkek reyonunda ben çok kadın görüyorum. Çok rahatlar.

    Mağazalarda erkek kadın reyonu olmamalı bence. Herkes istediğini özgür bir şekilde giyebilmeli. Bir elbisenin erkek mi yoksa bayan mı olduğuna kim karar veriyor?

    YanıtlaSil
  3. erkek reyonlarında o kadar az ürün oluyor ki birden korkuyorum... şimdilerde unisex denen bişey var ama Biz onu istemiyoruz

    YanıtlaSil
  4. Evet bir de bu var. Erkek reyonlarında hep az seçenek olur. Oysaki kadın reyonlarında aynı giysinin 20 çeşit desenlisi ve şekillisi bulunur.

    YanıtlaSil
  5. demek çaktırmadan bayan reyonlarına bakıyoruz ilginç, unisex fikri o kadar da kötü değil çok içinizde kalıyorsa:P

    YanıtlaSil
  6. bence gayet adil bir kat bayanlara ait bir kat erkeklere. hatta normalde erkeklere yarım kat bile ayrılabilir. zaten onlar alışveriş yapmayı kadınlar kadar sevmiyor, bu istatistiki bir gerçek. :(

    YanıtlaSil
  7. Esrakrc@
    Kadın reyonlarına çaktırarak bakıyorum. Ne var bunda anlamadım. Her gördüğümü alan biri değilim. Sadece bakıyorum. Hem bayan hem de erkek için olan bir şeyi giymem. O tarzda bir giyim zevkim yok.

    Halime, tabiki kadınlar erkeklerden daha çok sever alışverişi. Koy bakalım bizim reyonlarada çeşit çeşit elbise bak nasıl alışveriş yapıyorlar. Hem alacak bir şey yok, hem de erkekler alışverişi sevmez diyorsun. Ben seviyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?