Koşmaya başladı

13 Şubat tarihinin bende bir iyi bir de kötü yanı var. İyi olan tarafı Mobilbey'in yayın hayatına başlama günü olması. Kötü olan yanı ise Halime'nin doğum günü olması. Bu konunun Halime ile ilgili olan tarafına yukarıdaki Ben Dövdüm (artık yok) linkinden ulaşabilirsiniz.

Son bir sene içerisinde Mobilbey'de çok güzel gelişmeler yaşandı. Özellikle okulun tatil olduğu dönemlerde çok yoğun çalışmalar yaptım. Yazın katıldığımız Cebit fuarında yaşananları hatırlamak bile istemiyorum. Fiziksel ve ruhsal açıdan tam bir çöküş yaşamama ve 1-2 ay boyunca kendimi kaybetmeme neden oldu.

Neyse önemli değil
Cebit'te çok sıkıntı çektik ama her zorluğun arkasında da bir kolaylık olduğunu gördük. Eğer bir işi gönülden severek yapıyorsanız zorluğuda, acısı da size tatlı geliyor. Gerçekten önemli olan ne diye sorarsanız, gerçekten önemli olan insanların ihtiyaçlarını karşılayabilmek ve bizden beklenileni tam anlamıyla sunabilmek.

Akılma geldi
Aklıma gelmişken geçen gün tekrar farkettiğim bir şeyi de paylaşmak istiyorum. Mobilbey'de, AboneCell'de veya başka bir sitede hazırlanan haberler, çalıntı haber yapan siteler ve bloglar tarafından hemen kopyalanıyor ve kendi haberleriymiş gibi sunuluyor. Bunlar hep haksızlık olarak onların hanesine yazılıyor. Sonuç olarak ben gece gündüz demeden, çalışarak, araştırarak bu bilgileri insanlara sunuyorum ve yapılan şeyin çok ayıp olduğunu ve hırsızlık olduğunu düşünüyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?