Gözlerime nazar değdi

Gözlerime nazar değdiOkulun merdivenlerinde yeni bir dönem başladı. Artık öğrenciler ile öğretim görevlileri aynı merdivenleri kullanmıyorlar. Bunun sebebi bir hocanın merdivenlerde bir öğrencinin çarpması sonucu düşmesi oldu. İşin ilginç yanı sabah 8’den akşam 16:00’ya kadar merdivenlerin başında temizlik görevlilerin nöbet tutması oldu. Temizlik personeli saatlerce merdivenlerde nöbet tutuyor ve inmek isteyen öğrencilere engel olmaya çalışıyorlar.

Birgün nöbet tutan bir görevli ile sohbet etmeye başladık. Çalışma ortamlarını ve yaşadıkları sıkıntıları benimle paylaştı. Konuşmalarını benim gözlerime hasta olduğunu söyleyerek devam ettiriyordu. O anlarda nazar değeceği aklıma gelmişti zaten. Ve birkaç gün sonra da olan oldu. Kör olmasam da her iki gözüm fena şekilde kanlanmıştı. Görevli çok ileri gitmiş ve inşallah çocuklarımın gözleri seninki gibi olur felan da demişti.

3-4 gün bu şekilde bir sıkıntı yaşadım. Her gören bana ne oldu ağladın mı diyordu? Yeşil gözlerimin etrafını saran o kırmızılık gerçekten de beni çok hüzünlü bir havaya da sokumuştu. Kendi içimde yaprak dökümünü yaşıyordum. Sürekli bir şarkı çalıyordu arka plandan. Neyseki geçti bu kırmızılık.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?