Haklı olmanın rahatlığı

Aslına bakarsanız içten içe sinirlenyorum ama sözümde durmak için sesimi asla yükseltmeyeceğim. Bilgisayarım tam 40 gündür serviste ve ben daha hiç kimseye bağırmadım. Acer’e benden istedikleri arıza kayıtlarını 24 gün içerisinde tam 4 kez gönderdim. İlk göndermeyi elden teslim ettim. Daha sonra beni arayarak belge numaralarını tekrar istediler. Daha sonra bu belgeleri faks ile tekrar göndermemi istediler. Daha sonra ise faksın olmadığını ve e-posta ile yollamamı istediler. Tüm bu isteklerine hiçbir şikayet göstermeden cevap verdim ve gönderdim. Sonuç yine aynı.

20 gün öncesinde belgeleri teslim ettiğimde 3 gün içerisinde geri dönüş yapılacağı söylenmişti. Fakat hiçbir geri dönüş yapılmadı. Her aradığımda belgeleri tekrardan istediler. En son 12 hafta önce gönderdim ve bana en kısa süre içerisinde cevaplayacaklarını söylemişlerdi. Ama bir cevap yok yine.

Yarın aynı arızadan 3 kez, farklı arızalardan 6 kez şikayetçi olduğum bilgisayarımı almak için servise gideceğim. Yaşadığım sıkıntılardan dolayı benden hoşgörülü davranmamı bekleyen müdürlede görüşeceğim. Aradığım zaman telefonu kaldırıp konuşmadan yüzüme kapatan, sekreterine 3 kez telefon numaramı bıraktığım halde geri dönüş yapmayan, ahlaki değerlerden yoksun müdürle tekrar konuşacağım.

Yaşadığım bu sıkıntı işlerimle birlikte psikolojimi de bozmuş durumda. Ama onlara en güzel cevabı çok yakında vereceğim. Kesinlikle Acer almayın. HP, DELL, IBM veya BenQ’da almayın. Çünkü bu markaların servisine Sentim – Dekare bakıyor. Bilgisayarınız arızalanırsa günlerce serviste beklersiniz ve karşınıza alacak bir insan bulamazsınız.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?