Mustafa Balbay veya Gazeteci kimliğimle girdim, hain kimliğimle çıkıyorum

"Gazeteci kimliğimle girdim, hain kimliğimle çıkıyorum."

Bir zamanlar "Cumhuriyetinize sahip çıkın!" diyerek "elden gidiyor" havası oluşturan Cumhuriyet Gazetesinin çok değersiz temsilcisi Mustafa Balbay, ilk gözaltına alınıp sorgusu tamamlandığında masum kedi gibi ses tonu ile kameralara ve mikrofonlara şöyle havlıyordu aman sesleniyordu:

Gazeteci kimliğimle girdim, gazeteci kimliğimle çıkıyorum.

Evet gördük; Yapılan reklamların ne kadar doğru ve yerinde olduğunu gördük. Resmen adamlar Cumhuriyeti elden götürüyorlarmış. Adam, İsrail'e Türk ordusunun gizli bilgilerini gönderiyor, sonrada çıkıp "Ben Atatürkçüyüm" diyor. Atatürk olsaydı sana daha önce görmediğin öyle güzel bir hediye verirdi ki doğduğuna pişman olurdun. Bu yaptıklarınızın hesabını nasıl vereceksiniz çok merak ediyorum. Ulu Önder öbür tarafta gelmenizi bekliyor sizin.

Ayrıca Cumhuryet ismini kullanarak bu ismi taşıyamayan Cumhuriyet gazetesine de yazıklar olsun. Ben milliyetçiyim, ben Atatürkçüyüm diyerek vatan hainliği yapanlara da yazıklar olsun. İnsan olmak nedir siz bilir misiniz? Bu topraklar kimlerin kanlarıyla alındı siz bilir misiniz? AKP satıyor satıyor diye bağırıyordunuz ne oldu? Şimdi yazabilecek misin bakalım yarınki başlığına şu şekilde:

Koynumuzda yılan beslemişiz!

Siz yılan yuvası olmuşsunuz.

Yorumlar

  1. Onlar öyle bir yol tutmuşlar ki; yüce değerlerimizin arkasında saklanarak kişisel çıkarlarına uygun olan her türlü vatan hainliğini yapar olmuşlar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı yazarken Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ediniz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?