2 günde bir 100 SMS

Vodafone'un 10 kontöre HerYöne 100 SMS kampanyası bağladığından beri bugüne kadar harcamadığım kontörü Vodafone'a harcadım. Mesajlaşmayı seven arkadaşlarım olduğu için günün 24 saati gelen kısa mesajlara cevap vermekle uğraşıyorum.Mesaj

Son günlerde bunun bana maliyeti fazla olmaya başladı. SMS hakkın 50'nin altına düştüğünde yeni paket için mesaj gönderiyorum. 2 gün de 100 SMS durumuna geldim.

Kampanya hakkında detaylı bilgi için: 10 kontöre 100 SMS

CepAran kampanyasından geri alıyorum
SMS kampanyasına verdiğim kontörü CepAran kampanyasından geri alıyorum. Avea Sınırsız tarifesindeki arkadaşlarımın beri arayıp "hakımızı" kullanmamızla her 2 dakika için 1 kontör kazanıyorum. Son 40 gün içerisinde 350 kontörü aştı kazandığım kontör miktarı. Tek seferde en çok kontörü de 05 Nisan 2009 tarihinde kazandım. Tam 71 kontör. Teşekkürler Vodafone :) Bu kampanya ile ilgili daha önce çok savaş vermiştim.

Kampanya hakkında detaylı bilgi için: CepAran

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?