Doğan Holding fatura kesmiyor

Yıllardan beri alışverişlerde kullanılan indirim durumu şudur: Fatura almazsan şu kadar yaparım. Küçük esnafların hâlâ fiş kesmediğini biliyoruz. Ben hiç bir bakkalın bana fatura kestiğini görmedim. Gün içerisinde kendi kafasına göre fiş keserek Maliyecilere karşı önlem alıyor. Doğan Holding'in de şu an yaşadığı sıkıntıyı fiş kesmediği için ortaya çıktı. Bu kez büyük satış yapıp her zamanki gibi az gösterince veya göstermeyince cezayı da aldı.

Aydın Doğan 2 milyon doları borsada kaybetti
İsrail devletinin Almanya ayağı olan Axel Springer medya şirketinin, Doğan Yayın Holding'in bir kısmını almasıyla, Aydın Doğan'a ödenen 2 milyon dolarlık para, borsada eridi. Aydın Doğan bu parayı kısa süre içerisinde sıfırladı. Şu an kesilen cezayı ödeyememesinin sebebi de bu aslında. Elinde nakit para olmadığından medyasına bağlı televizyon ve gazeteleri ipotek gösteriyor. Kimsenin de yardım edeceğini sanmıyorum. Hükümet Cem Uzan'dan sonra Aydın Doğan'ın da fişini çekecek.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Apple iPod Shuffle 3. nesil kullanımı

"Kosla Oxi Action Vanish Max" fazla oluyor

Arif Sinan ünlü mü ünsüz mü?